Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اعظم غلامی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته اعلام کردند که این هفته تکلیف لیگ فوتبال زنان مشخص می‌شود و باشگاه‌ها به فدراسیون نامه بزنند که نظرشان در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ چیست. دغدغه فدراسیون در حال حاضر فوتبال زنان نیست که تصمیم قطعی را اعلام نمی‌کند. معلوم نیست سیاست سازمان لیگ چیست زیرا درباره لیگ مردان تصمیم به ادامه مسابقات گرفتند اما فوتبال زنان را بی‌اهمیت جلوه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه تیم‌ها می‌دانند که دیگر بازی‌ها برگزار نمی‌شود و اینکه سازمان لیگ چرا تصمیم خود را درخصوص لیگ زنان اعلام نمی‌کند، جای سووال است. این حس به همه ما منتقل شده که چقدر لیگ زنان برای مسوولان فدراسیون بی‌اهمیت است که بلاتکلیف آن را رها کرده‌اند. بازیکنان تمرینات خود را دیگر ادامه نمی‌هند و چقدر می‌خواهند به صورت انفرادی تمرینات را ادامه دهند تا به تمرینات گروهی برسند. همه ما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی برای لیگ آینده می‌افتد. با این همه امکاناتی که برای لیگ مردان وجود دارد اما اتفاقات خوشایندی در این مدت نیافتده است.

سرمربی تیم ملوان ادامه داد:  بیشتر تیم‌های فوتبال زنان هیچگونه امکاناتی ندارند و سال‌های گذشته با حداقل امکانات خود را به مسابقات می‌رساندند. الان چگونه می‌خواهند پروتکل‌ها را رعایت و مسابقه‌ای برگزار کنند. همه ما در خطر هستیم. نمی‌دانم چرا فدراسیون در این چند ماه نمایندگان تیم‌ها را نخواسته تا در این زمینه هم‌اندیشی کنند که آیا بازی‌ها را ادامه دهیم یا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. سکوت فدراسیون درخصوص لیگ فوتبال زنان جای سووال دارد.  

وی یادآور شد: همه اینها نشان می‌دهد که جایگاه فوتبال زنان هنوز در ایران در ابهام است. نه تنها به سمت حرفه‌ای شدن حرکت نکردیم بلکه همین چند سالی که زحمت کشیدیم و سازمان لیگ برای مسابقات زنان برنامه‌ریزی کرده با سکوت طولانی و بی‌اهمیت جلوه دادن فوتبال زنان همه این تلاش‌ها را زیر سووال برده است.

غلامی اضافه کرد: تنها تصمیم ملوان تیم‌داری در فوتبال زنان در فصل آینده است اما همه اینها منوط به این است که سازمان لیگ چه پروتکلی را برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد. آیا ملوان می‌تواند این پروتکل‌ها را رعایت کند و وارد مسابقات شود. این امر مستقیم به سلامت بازیکنان بازمی‌گردد. هیچ سرمایه‌ای بالاتر از جان نیست. باید تیم‌ها دست پر باشند تا اول سلامت انسان‌ها تامین کنند و بعد وارد مسایل دیگر شوند.

برچسب‌ها فوتبال زنان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان فوتبال زنان فوتبال زنان سازمان لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی