Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:34:51 GMT

سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۲۷۱

سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد

سعید غضنفری با حکم حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سمت مدیرعاملی بنیاد دعبل خزاعی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سعید غضنفری با حکم حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سمت مدیرعاملی بنیاد دعبل خزاعی منصوب شد.

 

جت‌الاسلام قمی در حکم وی آورده است:

انقلاب اسلامی امتداد روشنی از حرکت دهم محرم الحرام سال ۶۱ هجری است و پیوندی ناگسستنی با عاشورای حسینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توسل به ذوات مقدس است که همواره حلال مسائل نظام ما بوده و بی‌شک، حرکت گام دوم انقلاب اسلامی نیز بدون عنایات ایشان برداشته نخواهد شد، به واسطه عظمت این دستگاه نورانی، خادمی این خاندان نیز ارزش وصف ناشدنی یافته است و با ارزش مضاعف، خادمی خاندان اهل بیت علیهم السلام خلعتی است که بدون اذن حضرت حجت(عج) نصیب کسی نمی‌شود.

خدا را شاکریم که مجموعه گرانسنگ بنیاد دعبل خزایی بیش از ۱۰ سال است که با اشارت رهبر فرزانه انقلاب و با میانداری پیرغلام مخلص آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام مرحوم حاج علی آقای آهی به زینت این خدمتگذاری مزین بوده است. در گام دوم این حرکت مقدس ضمن سپاس از بزرگانی که توفیق خادمی این اثر را داشته‌اند، جنابعالی را که مزین به زینت علم و عمل هستید، به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی منصوب می‌کنم.

امید است که با استفاده از همه ظرفیت‌های متدینین و تعامل با همه بخش‌های حاکمیت و استفاده از روش‌های سنتی و نوین، گستردگی و کیفیت خدمات به ستایشگران اهل بیت علیه السلام افزایش یابد و تسهیل خدمات به هیئات مذهبی نیز وجهه همت قرار گیرد.

در اینجا بر خود فرض می‌دانم تا از زحمات چندین ساله برادر ارجمند جناب آقای میثم غضنفری تشکر و برای شما و ایشان از درگاه حق، دوام و توفیق آرزو کنم.

براساس این گزارش، سعید غضنفری پیش از این سمت دبیری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انتصاب محمد قمی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین بنیاد دعبل خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود