Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیرو‌های مسلح دانست و اظهار کرد: خوشبختانه روزبه‌روز دو خصوصیت اقتدار و اعتماد نیرو‌های مسلح جلوه بیشتری پیدا می‌کند، اقتدار نیرو‌های مسلح همواره مایه امید برای علاقه‌مندان و از طرفی سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفت‌کش‌های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد ونزوئلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مردم همواره به نیرو‌های مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملاً در جامعه مشهود است، افزود: نیرو‌های انتظامی در شهر، روستا، مرز‌های کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه‌ها نیازمند توجه بیشتر است.

شاهرخی، لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان از جهت فعالیت در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت بیشتری دارد، ولی از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتری است. جامعه‌ای سالم است که جوانان سالم داشته باشد بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی می‌روند برنامه داشته باشیم. استان لرستان در راستای مهارت‌افزایی با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد می‌تواند در مهارت‌افزایی در دوران خدمت سربازی جوانان پیشگام باشد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت‌ها را کسب کردند امروزه نیز با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آن‌ها از این جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی بهره گرفت. در استان لرستان فرهیختگان و برجستگان علمی و دینی وجود دارند که می‌توانند در ارتقای فرهنگ دینی و دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی در دوره سربازی برای جوانان میهن اسلامی نقش‌آفرینی کنند و نیرو‌های مسلح می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی نماینده ولی فقیه لرستان نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • خبر خوش برای سربازان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند