Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از وضعیت قرمز 10 شهر این استان با شیوع کووید 19 خبر داد و گفت: وضعیت شهرهای گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر از لحاظ شیوع ویروس کرونا زرد است.

عبدالرضا فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا شهرهای گنبدکاووس، کلاله، مراوه‌تپه، مینودشت، گالیکش، کردکوی، آق‌قلا، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند و شرایط چهار شهر گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان گلستان به نقطه هشدار شیوع ویروس کرونا نزدیک شده است، تصریح کرد: بیمارستان پنج آذر گرگان مملو از بیماران کرونایی است ساختمان شریف این بیمارستان در حال حاضر قابلیت پذیرش بیمار کرونایی را ندارد، بخش‌های ویژه بیمارستان نیز از بیماران کرونایی پر شده است و در حال آماده‌سازی بخش‌های دیگر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه بیمارستان صیادشیرازی گرگان برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است، افزود: بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه وضعیت خوبی ندارند.

فاضل از مهمترین دلایل وضعیت نامناسب بیماران بدحال کرونایی را عدم توجه به توصیه‌های پزشکان دانست و گفت: رفتن به مراسم عروسی و عزا باعث ابتلای افراد به ویروس کرونا شده است، توجه نکردن به موارد بهداشتی و عدم استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از سوی مردم منجر به افزایش تعداد بیماران شده است.

وی با بیان اینکه برخی مردم هنوز این ویروس منحوس را جدی نگرفتند، ابراز کرد: با وجود آنکه آمار مرگ و میر ناشی از کووید 19 دائما اطلاع‌رسانی می‌شود اما همچنان برخی مردم در خیابان‌ها بدون رعایت نکات بهداشتی در حال تردد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه ماسک زدن باید خیلی زودتر اجباری می‌شد، بیان کرد: رعایت بهداشت فردی، شستن دست‌ها سبب می‌شود تا از ابتلا به ویروس پیشگیری شود.

فاضل بیان کرد: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا قرار است که دستگاه‌های اجرایی به افرادی که ماسک ندارند ارائه خدمات نداشته باشند و کارمندانی که بدون ماسک در محل کار حاضر می‌شوند غیبت برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/83001   

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان دانشگاه علوم پزشکی گرگان کرونا وضعیت قرمز نقطه هشدار بیماران کرونایی استان گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد

مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن برگزار شد.

سپس عزاداران در قالب هیئت دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کردند.

در سایر شهرهای استان گلستان هم مراسم متمرکز دسته روی و عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد