Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان دیشب در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود با بیان این مطلب گفت: همه ما یک روز مسئولیت را قبول کردیم و یک روز دیگر آن را پس خواهیم داد اما آنچه از دوران مسؤولیت به یادگار می‌ماند همانا خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی افزود: ما مسئولین وظیفه داریم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و در جهت رضایت مردم تلاش کنیم که همانا رضایت خداوند در رضایت خلق الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هشترود در ادامه با اشاره به وظیفه خطیر قوه قضائیه خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از ارزش‌های انسانی و اسلامی همچون کرامت انسانی عدالت و برقراری آن در جامعه و آزادی‌های مشروع و حقوق شهروندی از جمله وظایف قوه قضائیه است که بعد از انقلاب اسلامی به خوبی از عهده آن برآمده و در عصر حاضر نیز این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: در شهرستان هشترود نیز به تبع آن دستگاه قضا و دادگستری انصافاً عملکرد خوبی در برقراری امنیت اجتماعی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع و مواردی ازاین قبیل به ویژه در امر اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله اجرای طرح سه راهی قویونقشلاقی و پروژه آبرسانی مجتمع آلمالو اقدامات خوب و قابل تقدیر انجام داده که جادارد از ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب هشترود به جهت همکاری و همدلی، قدردانی شود.

امینیان در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات در سایه تعامل و همدلی حل می‌شود، اظهار کرد: اگرچه تفکیک قوا در نظام اسلامی وجود دارد ولی تفکیک قوا به منزله جزیره مستقل نیست بلکه قوای مستقر در نظام پشتیبان و همراه و همکار یکدیگرند و امروز قوه مجریه در کنار قوه قضائیه و سایر قوای امنیتی و مسلح ازجمله نیروی انتظامی با محوریت امام جمعه منطقه اقدامات قابل قبولی انجام داده است که پشتیبانی قوه قضائیه و همراهی آنان در بحث پروژه‌های عمرانی از جمله این موارد است.

وی در آخر با بیان اهمیت وحدت و همدلی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نیاز به تعامل، وحدت و همدلی و انسجام در بین دستگاه‌های اجرایی و مردم داشته و همه باید تلاش کنیم در این راستا قدم برداشته تا شاهد رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه در کشور باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز هشترود برگزار شد قشلاقی باحکم رئیس دستگاه قضا به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود معرفی و از خدمات ارزنده شاهرخ اسداللهی دادستان قبلی تجلیل شد.

کد خبر 4967804

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود مراسم تودیع و معارفه وحدت اسلامی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان دهه کرامت مجلس شورای اسلامی شهرستان هشترود قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است