Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از مهار حریق گسترده در جنگل‌های بلیط‌ بلند استان خبر داد و گفت: برآورد اولیه برای مساحت حریق حدود ۶۰ هکتار است.

علی‌ محمدی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع حریق در جنگل‌های بلیط‌ بلند  چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: برآورد اولیه برای مساحت حریق حدود ۶۰ هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهار حریق با کمک نیروی‌های امدادی تا بامداد امروز به طول انجامید، احتمال عمدی بودن وقوع حریق دور از انتظار نیست.

مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا از وقوع حریق گسترده در جنگل‌های بلیط‌ بلند چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این جنگل‌ها در مرز بین دهدز خوزستان و میانکوه شهرستان اردل واقع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حادثه از عصر روز گذشته آغاز شده بود، گفت: مهار حریق با تلاش نیروهای امدادی ساعت یک بامداد امروز مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: میزان خسارت و علت وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری حریق جنگلی چهارمحال و بختیاری جنگل های بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها