Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان گفت: 38068 نفر از فرهنگیان استان کرمان، عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ناصر صباحی ضریب نفوذ همکاران عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را 88 درصد اعلام کرد و افزود: ضریب نفوذ نسبت به کل فرهنگیان عضو موسسه 66 درصد است و ضریب نفوذ نسبت به برنامه عملیاتی 99-98 به 105 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 25464 نفر از اعضا، میزان حق عضویت خود را به 3 تا 5 درصد افزایش داده اند.

نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان با اشاره به فرهنگیان جدیدالورود در سال تحصیلی 99-98، گفت: از 1290 همکار جدید بیش از 600 نفر عضویت صندوق را پذیرفته اند که ضریب نفوذی برابر با 41 درصد را رقم زده است و تعداد جذب سال اولی ها هم بر اساس برنامه عملیاتی 99-98، با ضریب نفوذ 76 درصد بوده است.

صباحی خاطرنشان کرد: 5354 نفر فرهنگی عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیستند که از ابتدای مهر 98 از این تعداد 458 نفر با ضریب نفوذ 9 درصد عضویت را پذیرفته اند که این ضریب نفوذ بر اساس برنامه عملیاتی سال 99-98، 65 درصد است.

وی تصریح کرد: 35 نفر از بازنشستگان فرهنگی عضویت در موسسه صندوق ذخیره را ادامه داده اند که برابر 33 درصد در برنامه عملیاتی سال 99-98 است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کرمان فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برنامه عملیاتی استان کرمان ضریب نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها