Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور برنی سندرز بار دیگر سوء مدیریت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با بحران همه گیری ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داد.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در حساب توئیتر خود آورد: دروغگویی پاتولوژیک ترامپ هیچگاه متوقف نمی‌شود. در حالیکه او همچنان به ما می‌گوید بهبود (شرایط) چقدر عالی پیش می‌رود، همه گیری کرونا اوج گرفته و میلیون‌ها نفر با گرسنگی، اخراج و فقدان مراقبت‌های درمانی دست به گریبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم ترامپ را شکست خواهیم داد. با هم کشور را به سمت و سویی متفاوت سوق خواهیم داد.

«الکس ایزار» وزیر بهداشت آمریکا اخیرا درباره خارج از کنترل شدن شیوع ویروس کرونا هشدار داد. وی گفت: شرایط در حال بدتر شدن است. کور سوی امید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در حال نابودی است. ما شاهد آن هستیم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

واکنش کُند دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا که باعث شده این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، از لحاظ آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول جهان قرار بگیرد، انتقادات بسیاری را علیه رئیس‌جمهور آمریکا و دولت وی برانگیخته است.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا نه‌ تنها بخش بهداشت و درمان این کشور را دچار بحران جدی کرده، بلکه فعالیت بسیاری از کسب‌وکار‌ها را به‌میزان چشمگیری کاهش داده و حتی برخی از آن‌ها را به تعطیلی کشانده است، به‌طوری که طی این مدت چندین میلیون نفر از کارگران آمریکایی مشمول تعدیل نیرو شده‌اند. نرخ بیکاری در آمریکا حتی در برهه‌ای طبق آمار‌های رسمی وزارت کار این کشور به حدود ۱۵ درصد هم رسید؛ رقمی که بالاترین نرخ بیکاری در آمریکا طی بیش از ۸۰ سال اخیر به‌شمار می‌رود.

در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا دونالد ترامپ برنی سندرز شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست