Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود سلطانی‌فر» در دیدار مجمع نمایندگان کردستان، اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد این استان در راستای گسترش زیر ساخت‌ها و توسعه همگانی ورزش را از اهم اقدامات این وزارتخانه تا پایان سال اعلام کرد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، وی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد اظهار داشت: اتمام این طرح‌ها تا پایان سال ۹۹ را در دستور کار  داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج، تصریح کرد که این فضای ورزشی زیبا در راستای نگاه ویژه به کردستان و مردم ورزش دوست استان است.

وزیر ورزش و جوانان از کردستان به عنوان استانی، مستعد در حوزه ورزش نام برد و اظهار داشت: با توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و تمرکز بر روی جوانان استان، به طور قطع در مسیر قهرمانی می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

سلطانی‌فر یادآور شد: بخش مهمی از اثر بخشی احداث اماکن ورزشی در اقصی نقاط کشور، فرصت‌سازی برای بهره‌مندی همه مردم از امکانات ورزشی یا همان توسعه ورزش همگانی است که به طور جدی آن را به عنوان یک هدف مهم  دنبال  می‌کنیم.

وی میزبانی رویدادهای بین‌المللی در سراسر کشور را یکی دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه در احداث اماکن ورزشی همچون ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج عنوان کرد که می‌تواند نشاط و شادی را در بین مردم به ویژه جوانان تسری بخشد.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه ارتقا سطح سلامتی، احیا غرور ملی و نشاط اجتماعی از اولویت‌های وزارت ورزش وجوانان است گفت: توجه به این موارد در دولت تدبیر و امید نشان از پیشرفت ورزش در بخش‌های مختلف از جمله توسعه اماکن ورزشی و ورزش قهرمانی است.

در ادامه این نشست هریک از حاضران به صورت اختصاصی به بیان مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند که موارد یک به یک مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه «حامد جولایی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اقدامات صورت گرفته در ۲ حوزه ورزش و جوانان در این استان را مثمرثمر و مطلوب توصیف کرد و در این ارتباط  ارتقا ۱۶ رتبه‌ای ورزش و جوانان این استان را حاصل  این تلاش‌ها در دولت تدبیر و امید دانست.

وی همچنین به طرح‌های نیمه تمام این استان  اشاره کرد و در ادامه حمایت وزارت ورزش و جوانان برای به پایان رساندن آنها را خواستار شد.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان دولت تدبیر و امید مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان دولت تدبیر و امید مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان دولت تدبیر و امید مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان اماکن ورزشی سلطانی فر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند