Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:در حال حاضر بیش از 790 هزار تَن از جمعیت استان معادل 62 درصد جمعیت آن زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه امروز در آستانه هفته تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 790 هزار تَن افراد زیرپوشش تامین اجتماعی قم 239 هزار و 88 تَن بیمه شده اصلی و 40 هزار و 965 تَن مستمری‌بگیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی با 4 شعبه اصلی، 2 شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی در استان قم به جامعه هدف خدمت می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار کرد: در حال حاضر 14 هزار و 512 کارگاه فعال و نیمه فعال زیرپوشش تامین اجتماعی استان هستند.
وی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان در پایان هر ماه مربوط به کارفرمایان و روزهای ابتدایی هر ماه مربوط به نام‌نویسی است.
دادخواه با بیان اینکه شعبه یک تامین اجتماعی قم بیشترین میزان مراجعه کننده را دارد ادامه داد: روزانه حداقل 500 نفر به این شعبه مراجعه می کنند.
وی یادآور شد: خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در قالب سه مرکز درمانی سرپایی و یک مرکز بستری(بیمارستان امام رضا علیه السلام ) در قم به صورت رایگان به جامعه هدف خدمات‌دهی می‌کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج شهر جعفریه، کهک، مرکزی، خلجستان و سلفچگان است که شهرها فاقد شعب اصلی تامین اجتماعی هستند اما شعب اقماری در کهک و پردیسان فعال بوده و خدمات به جامعه هدف از طریق این شعب انجام می شود.
19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی و بهزیستی نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفترچه تامین اجتماعی منطقه قم تامین اجتماعی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند