Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «ابراهیم شکیبا» دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی روزهای سختی را در پیش داریم، افزود: باتوجه به نوع بیماری شرایط بسیار سختی در فصل پاییز خواهیم داشت و علاوه بر تخت های ویژه باید تعداد تخت های عادی در بیمارستان‌ها نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای مقابله با کرونا پیشگیری بسیار مهم است و خوشبختانه هم اکنون این حساسیت در بین مردم ایجاد شده است.

وی همچنین با اعلام اینکه برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی و از این قبیل تجمعات در استان ممنوع شده است، گفت: تاکنون ۱۶ تالار متخلف در استان در این رابطه پلمب شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه توضیح داد که از این پس در صورت برگزاری مراسم با صاحبان مجالس برخورد خواهد شد و همچنین صاحبان مراسم در خصوص سلامت مدعوین مسوُولند و حتما باید پاسخگو باشند.

شکیبا افزود: اجرایی شدن دستورالعمل جدید Pcr (تست کرونا) در استان بسیار موفق بوده به گونه ای که با اجرای آن ارایه خدمات لازم به افراد در معرض خطر به نحو مطلوب تر و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

وی همچنین اعلام کرد که کارمندان ادارات که شرایط دستورالعمل جدید برای انجام تست را ندارند در صورت داشتن علایم بیماری کرونا نیازی به انجام تست Pcr نخواهند داشت و در صورت تایید پزشک معتمد سازمان و اداره محل خدمت خود می توانند به مدت ۲ هفته  و برطرف شدن علایم در قرنطینه بمانند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید. 

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا کرمانشاه ماسک ویروس کرونا کرمانشاه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت