Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، هافبک صربستانی عقاب ها مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی باشگاه لاتزیو مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و چلسی قرار گرفته است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سرگی میلینکوویچ ساویچ خواهان ترک باشگاه لاتزیو است و از چلسی و رئال مادرید به عنوان مشتریان این هافبک صربستانی نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو سال قبل، لاتزیو ارزش ساویچ را 100 میلیون یورو می دانست اما اکنون مبلغ فروش او کاهش یافته است و به نظر می رسد که انتقال او می تواند با مبلغ 80 میلیون یورو نیز انجام شود. ساویچ تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد و در فصل جاری، در 35 مسابقه برای لاتزیو به میدان رفته است و موفق شده تا 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل نیز بدهد.

- علاقه آبی ها به جذب هافبک آلمانی لورکوزن تائید شده است. کای هاورتس، هافبک آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است اما هنوز اقدامی برای جذب او صورت نگرفته است. به گزارش کریستین فالک از بیلد، باشگاه چلسی هنوز پیشنهادی برای جذب کای هاورتس به بایرلورکوزن ارائه نکرده است. با این حال، طبق ادعای کریستین فالک، مدیر برنامه هاورتس از علاقه چلسی به جذب موکل خود آگاه است. هاورتس تا سال 2022 با بایرلورکوزن قرارداد دارد و در فصل جاری، در 43 مسابقه برای لورکوزن به میدان رفته است و موفق شده تا 17 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل نیز بدهد.

- آرسنال قرار است گوندوزی را به سایر باشگاه ها برای فروش یا معاوضه پیشنهاد کند. متئو گوندوزی بیش از 2 هفته است که با تیم اصلی آرسنال تمرین نکرده است. به گزارش دیوید اورنشتاین، خبرنگار معتبر فوتبال انگلستان، پس از درگیری متئو گوندوزی با نیل موپی (بازیکن برایتون)، این هافبک جوان به تنهایی به تمرین می پردازد و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال هنوز اجازه نداده که او در تمرینات گروهی با تیم اصلی شرکت کند. با وجود اینکه محرومیتی برای گوندوزی از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان در نظر گرفته نشد، اما آرتتا و همچنین ادو، مدیر توپچی ها با این بازیکن فرانسوی جلسه ای برگزار کردند و در آن جلسه او نتوانست دلیلی برای کار خود بیاورد. سرمربی جوان آرسنال از اینکه در گوندوزی نشانه ای از تغییر در رفتار دیده نشده راضی نیست.
آرسنال با نگرش گوندوزی مشکل داشته و به همین دلیل در روزهای آینده قرار است با نمایندگان او جلسه ای وجود داشته باشد. باشگاه انگلیسی به دنبال فروش گوندوزی است و شاید از نام او در معاوضه با بازیکنی از سایر باشگاه ها استفاده شود.

- سرمربی اسپانیایی توپچی ها خواستار تمدید قرارداد مهاجم گابنی خود است. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و اکنون این باشگاه خواستار تمدید قرارداد او است. به گزارش تلگراف، میکل آرتتا، سرمربی باشگاه آرسنال همچنان منتظر است تا این باشگاه پیشنهاد جدیدی به پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد ارائه دهد. هفته گذشته، میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که نسبت به تمدید قرارداد اوبامیانگ خوشبین است. آرتتا تلاش زیادی کرده تا به اوبامیانگ نشان دهد که آرسنال از جاه طلبی کافی برای کسب عناوین قهرمانی برخوردار است. تاکنون قرارداد ساکا، گابریل مارتینلی، سدریک سوارس و داوید لوئیز با آرسنال تمدید شده است و مسئولان این باشگاه در حال پیدا کردن راهی برای تمدید قرارداد اوبامیانگ هستند.

- ژوزه مورینیو به پنجمین مربی تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل شد که به رکورد 200 برد در این مسابقات دست می یابد. برد 1-0 تاتنهام مقابل اورتون در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس موجب شد ژوزه مورینیو به دویستمین برد دوران مربیگری اش در لیگ برتر دست یابد. ژوزه مورینیو در 326 حضورش در لیگ برتر انگلیس به عنوان مربی، 200 برد کسب کرده است و به پنجمین مربی بدل شد که به این آمار دست می یابد. فقط سر الکس فرگوسن با کسب 200 برد در 322 بازی به عنوان مربی موفق شده در بازی های کمتری نسبت به ژوزه مورینیو به رکورد 200 برد در لیگ برتر انگلیس دست یابد.
فقط پنج مربی موفق به کسب 200 برد در لیگ برتر انگلیس (فصل 1992/93 به بعد) شده اند، که در این بین دو مربی هیچگاه فاتح این رقابت ها نشده اند. سر الکس فرگوسن، آرسن ونگر، هری ردنپ، دیوید مویس و ژوزه مورینیو پنج مربی هستند که 200 بار پیروز مسابقه ای از لیگ برتر انگلیس شده اند که از این جمع فقط دو نفر فعال هستند.

- وینگر انگلیسی زنبورها هنوز برای انتقال به منچستریونایتد متقاعد نشده است. جیدون سانچو، وینگر انگلیسی باشگاه دورتموند مورد توجه مسئولان منچستریونایتد قرار گرفته است اما هنوز پیشنهاد برای جذب او ارائه نشده است. به گزارش بیلد، جیدون سانچو هنوز به طور کامل اطمینان ندارد که منچستریونایتد تیم مناسبی برای او در ادامه دوران حرفه اش در فوتبال خواهد بود. سانچو قصد دارد تا صبر کند و ببیند که آیا منچستریونایتد می تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست آورد یا خیر. اکنون منچستریونایتد در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در صورت محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا، شیاطین سرخ می توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

- میلان در ژانویه پیشنهاد معاوضه گالیاردینی و کسیه از سوی اینتر را رد کرد. فرانک کسیه همچنان مورد توجه اینتر قرار دارد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر در ژانویه به معاوضه روبرتو گالیاردینی، هافبک خود با فرانک کسیه، هافبک میلان علاقه مند بود اما معاوضه عملی نشد چراکه روسونری پیشنهاد نراتزوری را رد کرد. دی مارتزیو می گوید برای نقل و انتقالات آینده کونته و باشگاه اینتر ممکن است دوباره برای جذب هافبک ساحل عاجی وارد عمل شوند زیرا آنها به دنبال جذب یک بازیکن فیزیکی در میانه میدان هستند. با این حال سخت است که میلان او را به رقیب دیرینه خود واگذار کند. در هفته های آینده احتمالا مشخص خواهد شد که در صورت اقدام اینتر، فرمول پیشنهادی چگونه خواهد بود و اینکه آیا قرار است شاهد معاوضه ای باشیم یا نه.

- پاتریک شیک مهاجم اهل چک آاس رم، در تابستان گذشته به صورت قرضی با حق خرید به لایپزیش پیوست، اما سران لایپزیش گزینه دائمی کردن قرارداد وی را فعال نکردند. علی رغم اینکه لایپزیش از حق خرید خود نسبت به پاتریک شیک که در تاریخ 15 ژوئن منقضی می شد، استفاده نکرد، اما همچنان قصد حفظ این بازیکن 24 ساله را دارد. یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش گفته بود:
ما نمی توانیم هزینه درخواست شده برای پاتریک شیک را بپردازیم، اما در حال مذاکره با رم هستیم.
در حقیقت لایپزیش آماده است پیشنهاد جدیدی به سران جالوروسی بدهد که مطابق آن لایپزیش بتواند با قراردادی قرضی با حق خرید اجباری در پایان فصل، پاتریک شیک را به خدمت گیرد.
آاس رم تقاضای مبلغ 29 میلیون یورو برای شیک کرده است و هنوز مشخص نیست که جواب آن ها به درخواست لایپزیش چه خواهد بود، اما با توجه به جدایی تیمو ورنر از لایپزیش، سران این تیم قصد حفظ پاتریک شیک را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید چلسی ساویچ مورینیو لیگ برتر انگلیس تمدید قرارداد ژوزه مورینیو باشگاه ها مورد توجه برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود