Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف باند کلاهبرداری با استفاده از دستگاه پز به ارزش 4میلیارد ریال و دستگیری 5نفر، خبر داد.

مسعود خرم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی پرونده های واصله در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان در سطح استان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی ها و اقدامات فنی صورت گرفته، مشخص شد تمام مالباختگان به یکی از پمپ بنزین های سطح شهر مراجعه و کارت بانکی خود را جهت پرداخت وجه، در اختیار متصدی پمپ بنزین قرار داده و یکی از متصدیان به صورت حرفه ای اقدام به کپی برداری و اسکیمر اطلاعات کارت بانکی 7هزار و 200 نفر از مراجعان، انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ 4میلیارد ریال از حساب مالباختگان به صورت خرید از دستگاه پوز در استان های دیگر برداشت شده است، تصریح کرد :در این رابطه 5نفر از اعضای باند در استان های مختلف شناسایی و پس از دستگیری با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اعلا کرد: اکثر مشکلات در این خصوص ناشی از افشای رمز توسط صاحبان کارت‌های بانکی است و در هنگام خرید، عملیات پرداخت باید توسط خود مشتریان صورت گرفته و فروشندگان موظفند دستگاه کارت‌خوان را در اختیار و دید مشتریان قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی پلیس فتا دستگیری شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد