Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:43:32 GMT

لزوم تامین اعتبار ۱۸ ایستگاه پمپاژ در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۴۰۰

لزوم تامین اعتبار ۱۸ ایستگاه پمپاژ در استان ایلام

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در بخش کشاورزی است که نیاز است زمین‌های دیم استان به آبی تبدیل شود.

وی افزود: در حال حاضر طرح‌های بزرگی در حوزه آبرسانی به زمشین‌های کشاورزی استان مثل طرح سامانه گرمسیری در حال اجرایی شدن است که نیازمند تخصیص اعتبار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی با اشاره به اینکه ۱۸ ایستگاه پمپاژ در استان نیز برای آبی کردن اراضی استان در دست ساخت است، افزود: تکمیل این طرح‌ها نیازمند ۳۸۰ تا ۵۰۰ میلیارد اعتبار است.

وی افزود: اگر اعتبار این طرح‌ها تامین شود رونق قابل توجهی در کشاورزی استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مرز مهران و لزوم توسعه زیرساخت این مرز، افزود: با توجه به تردد میلیون‌ها زائر از سراسر ایران از مرز مهران، تامین اعتبار توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مهران ضروری است.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: با توجه به وضعیت نامساعد جاده‌ها و معابر شهری شهرستان‌های مختلف ایلام، بودجه‌ای به این مهم باید اختصاص داده شود که چهره شهری این استان تغییر کند.

کد خبر 4967858

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ایلام در مجلس ایستگاه پمپاژ آب ایلام ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج