Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@11:39:16 GMT

پایان کار مانژو کیچ در الدحیل با یک گل زده

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۵۱۱

وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی خبر از پایان همکاری و توافق دوجانبه باشگاه الدحیل و ماریومانژوکیچ ستاره کروات برای جدایی داد.

به گزارش" ورزش سه" وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا توئیت ماریو مانژوکیچ که در آن بازیکن کروات پایان همکاری اش را با الدحیل را اعلام کرده منتشر کرد. مانژو در این توئیت از میمهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ماریو مانژوکیچ در این فصل و بعد از حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس، از ترکیب تیم خارج شد و همین موضوع او را در اواخر سال 2019 به فوتبال آسیا کشاند. او مستقیم از یوونتوس به لیگ ستارگان آمده و لباس الدحیل قطر را پوشید . او در هفت بازی برای الدحیل به میدان رفت و جالب است تنها یک گل به ثمر رساند.

 


تنها گل مانژو در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان و در بازی با پرسپولیس به ثمررسید که در نهایت الدحیل این بازی را دو بر صفر برد. شاید اگر اشتباه خط دفاعی پرسپولیس رخ نمی داد این مهاجم سرشناس کروات بدون حتی یک گل زده ، قطر را ترک می کرد.


الدحیل که در رقابت های لیگ قطر صدرنشین است و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب مقام می گردد، اینروزها به دنبال انتخاب جانشین ماریو مانژوکیچ است. البته گزینه های الدحیل به اندازه مانژو نامدار نیستند اما آن ها به سراغ مهاجمان جوان و گرانقیمتی رفته اند که بتوانند برایشان گلزنی کنند. دودو مهاجم برزیلی تیم پالمیراس و مورلس مهاجم کلمبیایی تیم گلاسکورنجرز از گزینه های الدوحیل برای خط حمله این تیم هستند.

 

الدحیل ماریو مانژوکیچ قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل ماریو مانژوکیچ قطر ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال آسیا با تفاوت ۴ ماه از سطح بزرگسالان در دوحه برگزار شد و این بار تیم المپیک ژاپن موفق شد بعد از قهرمانی در سال ۲۰۱۶، این دستاورد را تکرار کنند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که اصلی‌ترین تفاوت میان این دو ژاپن، خط دفاع و دروازه‌بان این دو تیم بود. به خاطر داریم که خط دفاعی پراشتباه ژاپن همراه با واکنش‌های عجیب دیون سوزوکی، برای آبی پوشان دردسرساز شدند و این تیم در بازی‌های مرحله گروهی ۵ گل و در مرحله حذفی ۳ گل دریافت کرد تا ضعیف‌ترین آمار خود را ثبت کنند.

با این حال شرایط در بازی‌های زیر ۲۳ سال کاملا متفاوت بود. این تیم در گروهی که کره جنوبی، چین و امارات حضور داشتند، تنها یک گل خوردند و در مرحله حذفی هم تنها ۲ گل دریافت کرد.

این تیم اگرچه در بازی مقابل قطر در نخستین مرحله حذفی گرفتار شد و پیروزی دو بر صفر خودش را با تساوی ۲-۲ عوض کرده بود، نمی‌تواند واکنش‌ها و سیوهای لئو را برابر قطر نادیده بگیرد. آنها در این بازی موفق شدند در نهایت چهار بر دو پیروز شوند اما بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که اختلاف دو تیم با توجه به حملات قطر می‌توانست تغییر کند. او در بازی فینال هم در شرایطی که تیم ملی ژاپن در دقیقه ۹۱ به گل اول بازی رسید، با توجه به خط‌هایی که مدافع ۲۱ ساله این تیم انجام داد باید در دوئل با بازیکن ازبکستان قرار می‌گرفت و تمام تلاشش را برای مهار پنالتی او به کار گیرد؛ کوکوبو در دقیقه نود و پنجم و در یکی از سخت‌ترین شرایط ممکن، بسیار خونسرد عمل کرد و با اعتماد به نفس مثال‌زدنی‌اش توانست این پنالتی را مهار کند تا ژاپن برای دومین بار قهرمان شود. 

برخی از رسانه‌های ژاپنی ین اتفاق را با واکنش سوزوکی در دیدار یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان مقایسه کردند که شاید اگر کوکوبو در آن بازی حضور داشت نسبت به پنالتی علیرضا جهانبخش واکنش بهتری نشان می‌داد.

لئو با ۲۲ سال سن شاگرد راجر اشمیت در بنفیکاست و این روزها به عنوان دروازه‌بان آینده فوتبال ژاپن این امید را به مردم این کشور داده که شاید برای جام جهانی ۲۰۲۶، رقیبی خاص برای سوزوکی باشد. 

او هنوز برای تیم اصلی بنفیکا به میدان نرفته، اما با عملکردی که در آسیا ثبت کرده احتمالا برای فصل بعد یا به صورت قرضی از بنفیکا جدا خواهد شد یا به عنوان یک رقیب برای تروبین اوکراینی تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا به عنوان نگهبان چارچوب فلزی این تیم وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم