Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بر حمایت دستگاه قضایی از کادر درمانی و برخورد با مزاحمان و افراد مخل روند درمانی بیماری کرونا تاکید کرد و از پیگیری جدی پرونده پزشک پیرانشهری خبر داد. تاریخ انتشار: 09:41 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۲۷۴

علی اکبر گروسی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح روند پیگیری پرونده پزشک پیرانشهری، گفت: از همان لحظه ارائه گزارش ضرب و شتم پزشک بیهوشی بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی( ره) پیرانشهر، مراتب پیگیری از طریق دادستانی این شهر در دستور کار قرار گرفته و دستورات لازم مبنی بر انجام تحقیقات کامل، دستگیری متهمان، معرفی مصدوم به پزشکی قانونی، میزان خسارت های وارده به پزشک مصدوم و امکانات بیمارستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در ارتباط با این پرونده سه نفر به اتهام مشارکت در ضرب و جرح عمدی با چاقو، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال بیمارستان، توهین به ماموران دولت و کادر درمانی و برهم زدن نظم عمومی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: دو نفر از متهمان با صدور قرار وثیقه متناسب پس از شش روز آزاد شدند و روند پیگیری پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: از زحمات مدافعین حریم سلامت، تقدیر و تشکر می‌نمایم

گروسی در خصوص سایر اقدامات انجام شده درباره این پرونده گفت: دادستان پیرانشهر ضمن پیگیری و نظارت بر پرونده این ماجرا، با حضور در بیمارستان با کادر درمان صحبت کرده و گلایه‌های آنان را شنیده است. همچنین با فرد مضروب و خانواده او دیدار داشته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: حال عمومی مضروب رو به بهبودی است.

وی همچنین موضوع اعتصاب کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر را تکذیب کرد و ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمانی و مدافعان سلامت در سطح استان و سایر شهرها و استان‌ها گفت: دستگاه قضایی در سراسر کشور طبق پروتکل‌های بهداشتی و حسب وظیفه خود، حامی فعالیت بی دریغ کادر درمان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی بیمارستان امام خمینی پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود