Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:56:16 GMT

« چله مقدس» در فضای مجازی و حقیقی کمیجان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۸۳۵

« چله مقدس» در فضای مجازی و حقیقی کمیجان

احمدی گفت: اهم برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان با عنوان « چله مقدس » در فضای مجازی و حقیقی برگزار می شود.

 «حسین احمدی» در خصوص برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلام شهرستان کمیجان در راستای توسعه، ترویج و حفظ فرهنگ دفاع مقدس ، جلوگیری از تحریف این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان افزود: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در جهت تغییر ظاهر و جلوه های بصری شهرستان با تبلیغات و مضامین دفاع مقدس به همت شهرداری و همکاری هنرمندان انجمن تجسمی شهرستان کمیجان انجام می شود.

 

وی اجرای نمایش خیابانی در پارک‏ها و بوستان‏های سطح شهر با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند و دست اندرکاران و مروجان فرهنگ دفاع مقدس، خوشنویسی از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس در حاشیه مراسم ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کمیجان، عصر شعر  با موضوع « چله مقدس » و مسابقه وبلاگ نویسی ویژه شهدای شهرستان کمیجان (دلنوشته ، وصیت نامه ، تصاویر و ... ) را از دیگر برنامه  های این اداره در ایام گرامیداشت سالگرد شت سال دفاع مقدس دانست.

 

احمدی از برپایی نمایشگاه مجموعه عکس بسیج با عنوان «جلوه های پایداری» در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: 2 نفر از شاعران کمیجان با موضوع مرتبط با هفته دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه کمیجان و میلاجرد به شعرخوانی می پردازند.

 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری در برگزاری یادواره شهداء و ویژه برنامه های دفاع مقدس با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در برگزاری نشست های روشنگری با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ به شبهات دفاع مقدس با حضور هنرمندان و برگزاری شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس در مساجد امیر المومنین (ع) کمیجان و محمد رسول الله (ص) میلاجرد از دیگر برنامه های این اداره در ایام گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس است.

 

وی از تولید آثار مکتوب فرهنگی و هنری در مطبوعات و نشر در فضای مجازی با موضوع گرامیداشت چله دفاع مقدس و هفته بسیج خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس از سرداران شهید استان مرکزی و  برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در هفته بسیج از دیگر برنامه هایی است که در این ایام انجام خواهد شد.

 

احمدی به دیدار صمیمی هنرمندان شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه و امام جمعه کمیجان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره واظهار کرد: نمایش صحنه ای توسط گروه ماندگار کمیجان به نویسندگی و کارگردانی رضا اسکندری در هفته بسیج اجرا می شود.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان کمیجان دوران دفاع مقدس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان فرهنگ و ارشاد دفاع مقدس فضای مجازی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • گرامیداشت روز معلم
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود