Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@05:52:55 GMT

نامه مهم اسماعیل هنیه به سید حسن نصرالله

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۹۱۲

نامه مهم اسماعیل هنیه به سید حسن نصرالله

رئیس دفتر جنبش حماس طی نامه‌ای به سید حسن نصرالله، خواستار وحدت و تلاش به‌منظور مقابله با معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نامه‌ای به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان خواستار وحدت رویه و تلاش برای مقابله با الحاق کرانه باختری و طرح موسوم به معامله قرن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه همچنین درباره خطرهای مربوط به اجرای طرح الحاق کرانه باختری، برای فلسطین و منطقه هشدار داد.

این نامه روز دوشنبه از سوی احمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان تحویل حسن حب الله مسئول پرونده فلسطین در حزب‌الله لبنان شد.

دو طرف در این دیدار مخالفت خود را با تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری اعلام و خاطرنشان کردند که این تصمیم تعرض علیه ملت فلسطین است و همه باید به‌طور یکپارچه برای مقابله با این طرح خطرناک تلاش کنند.

آن‌ها همچنین با تأکید بر اینکه ملت فلسطین قادر به مقابله با چنین طرح‌هایی است از کشورهای عربی و اسلامی خواستند برای مهار تجاوزهای رژیم اشغالگر و دشمنی‌های پیاپی آن با ملت فلسطین اقدام کنند.

مسئول پرونده فلسطین در حزب‌الله نیز بر حمایت این حزب از ملت فلسطین تأکید و اعلام کرد که چنین طرح‌هایی به دلیل مقاومت ملت فلسطین هرگز موفق نخواهد بود.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: حماس سید حسن نصرالله اسماعیل هنیه الحاق کرانه باختری ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سناتور تام کاتن به همراه 26 نفر از همکاران جمهوری‌خواه خود با ارسال نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، خواستار ایجاد نظم در دانشگاه‌ها شدند که در آنها اعتراضات حامی فلسطین برگزار می‌شود.
 
این نامه در حالی منتشر شد که مقامات در تلاش برای خنثی کردن تظاهرات‌هایی هستند که در اعتراض به جنگ مداوم اسرائیل در غزه در تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دانشگاه ییل برگزار شد.
 
در این نامه آمده است: «شما باید برای بازگرداندن نظم و محافظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه ما اقدام کنید.»
 
سناتورها از گارلند و کاردونا خواستند تا روز چهارشنبه (امروز) در مورد تلاش‌ها برای محافظت از دانشجویان یهودی اطلاعاتی را ارائه کنند.
 
بیش از 130 نفر در طول شبانه روز در دانشگاه نیویورک در منهتن در جریان اعتراضات حامی فلسطین دستگیر شدند. همچنین 45 نفر دیگر در دانشگاه ییل در نیوهیون، کنکتیکت دستگیر شدند.
 
تظاهرکنندگان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها از حمایت از اسرائیل صرف نظر و حمله این رژیم به غزه را محکوم کنند.
 

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران