Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد از سازمان برنامه ریزی و بودجه درخواست کمک ۶ میلیاردی داشته و نوبخت هم در پاسخ به نامه دستور مساعدت داده است.

خسرو قمری در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه با رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه بیان کرد: در جلسه ای که با آقای نوبخت  داشتیم اعلام کردیم پنج پیست افتتاح کردیم اما نیاز به تجهیزات و ابزاری داریم که از این پیست ها با کیفیت بهتری استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نظر داریم پیست BMX را بسازیم که این رشته هم جذاب و المپیکی هم فعال شود. با هماهنگی وزارت ورزش و دستور رییس شرکت توسعه و تجهیز، زمینی در مجموعه آزادی مشخص شده تا این پیست را بسازیم. پیست آزادی هم نیاز به تعمیرات جزیی دارد.

او ادامه داد: پیش بینی ما این بود که ساخت ساختمان جدید فدراسیون با ۲ و نیم میلیارد تومان تمام شود. ما ساختمان قبلی فدراسیون را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروختیم و فکر می کردیم ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان کسری داشته باشیم اما اکنون با افزایش قیمت مصالح درخواست کمک داشتیم تا خللی در کارمان ایجاد نشود و در چند ماه آینده بتوانیم ساختمان را افتتاح کنیم. در مجموع، در نامه ای درخواست کمک ۶ میلیاردی داشتیم. آقای نوبخت هم دستور مساعدت داد و ما هم پیگیر هستیم تا چند روز آینده منابع لازم تامین شود.

قمری در پاسخ به این پرسش که نوبخت با درخواست کمک ۶ میلیاردی شما موافقت کرد یا خیر، گفت: متن دستور او جهت رفع مشکلات فدراسیون و مساعدت بود. ان‌شاءالله که بتوانیم مسائل و مشکلاتمان را حل کنیم.

او در مورد جلسه با شهردار نیز گفت: در بازدیدی که رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری داشت قرار شد جلسه ای با حضور آقای صالحی امیری و حناچی شهردار تهران داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت شهرداریدر بخش همگانی، قهرمانی و زیر ساختی بهره مند شویم.

قمری در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تاکید کرد: برنامه ریزی ما این است که مسابقات قهرمانی کشور را در شهریور ماه برگزار کنیم چون امتیاز آن برای ما حیاتی است.  امیدوارم فضا به گونه ای باشد که تا آن زمان امکان برگزاری مسابقات وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری پیست درخواست کمک ۶ میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر

وزیر ورزش درباره ساماندهی هواداران زن در استادیوم‌های فوتبال به رییس فدراسیون فوتبال هشدار جدی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با ارسال دستور کتبی به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر