Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:09:40 GMT

تفریحات در استانبول، شهر پر رمز و راز

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۳۱۵

تفریحات در استانبول، شهر پر رمز و راز

بیش‌تر استانبول را با مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی و نمایشگاه‌های فصلی‌اش می‌شناسیم اما تفریحات در این شهر پر رمز و راز بیش‌تر از آن چیزی است که به ما معرفی‌ شده و این شهر با پتانسیلی که دارد می‌تواند خیلی بیش‌تر از آنچه فکر می‌کنیم ما را سرگرم کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام الی گشت، بدیهی است که شهری با قدمت و تاریخ، استانبول که هم جایگاه تاریخ شرق است و هم نوآوری غرب می‌تواند شما را غافل‌گیر کند و برایتان تصویر تازه‌ای بیافریند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فرصتی دست داده تا همراه با تور استانبول به معرفی و شناخت برخی از تفریحات استانبول بپردازیم که شاید تا به‌ حال حتی در سفرهایی که به این شهر داشته‌اید با آن‌ها برخورد نداشته‌اید.

از تنگه بسفر بگذرید

در کنار اقیانوس بودن این مزیت را هم دارد که چندین رودخانه عریض و طویل و حتی جزایر متعدد در اطراف شهر وجود داشته باشد و شهری مانند استانبول بتواند از تمام این امکانات استفاده کند تا هم هنر معماری شهر را به رخ بکشد و هم جاذبه به جاذبه‌اش بیافزاید.

مسجد ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری است که در استانبول به‌شدت مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد و کاخ توپکاپی هم به همین ترتیب اما بعد از این جاذبه گردشگری نوبت به تنگه بسفر می‌رسد که بسیاری از مسافران غرب را زمانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر می‌کنند به یاد پل‌های معلقی می‌افتند که نظیرشان را تنها در کشورهای پیشرفته خود دیده‌اند.

البته از شگفتی‌های این پل جدا از تصویر زیبایی که به مخاطب خود می‌دهد این است که این پل تنگه بسفر شرق را به غرب متصل می‌کند. بسیاری از مسافرانی که می‌خواهند در سفرشان به استانبول در کنار این تنگه استراتژیک اقامت داشته باشند به همین خاطر به دنبال رزرو هتل استانبول در نزدیکی این تنگه می‌گردند.

وقتی با اتومبیل از روی پل تنگه بسفر می‌گذرید صدها قایق بادبانی از زیر پل و بر آبی که با سرعتی مداوم و یکدست در حال حرکت است شناور هستند و در کنار هم با بادبان‌های رنگارنگشان یکی از زیباترین تصاویر ممکن را به شما ارائه می‌کنند.

هیجان را با Guest تجربه کنید

فضای آرام و آبی ساحل استانبول هم حد و اندازه‌ای دارد. بهتر است کمی به دنبال هیجان باشید و خاطره جالبی را به همراه دوستانتان در استانبول رقم بزنید. بازی Guest مربوط به پزشکی به نام دکتر سلیم آکسوی می‌شود که حدود ۷۰ سال پیش در استانبول زندگی می‌کرده و یکی از دکترهای آدم‌کش تاریخ محسوب می‌شود.

البته این‌ که واقعا چنین شخصیتی در تاریخ واقعی این شهر وجود داشته است یا خیر را نمی‌دانیم اما جدا از اصل و یا قلابی بودن داستان، بازی Guest در استانبول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و بسیاری از گردشگران و مسافرانی که پا به این شهر می‌گذارند نیز سراغ محل این بازی می‌روند.

در بازی Guest تعداد شما باید ۲ تا ۵ نفر باشد و سنتان هم بالای ۱۶ سال باشد تا بتوانید باهوش و ذکاوتی که به خرج می‌دهید در طول ۶۰ دقیقه این بازی از شر نقشه‌های شوم دکتر خلاص شوید و آن را کشف کنید و بازی را ببرید. برای این‌که از دور بازی عقب نیافتید، چند دقیقه زودتر از شروع بازی در محل حاضر شوید و تیم خود را برای شروع جمع‌وجور کنید.

محل بازی در خیابان KAdikoy در خیابان Istanbul ۳۴ قرار دارد که اگر در استانبول اقامت داشته باشید به‌راحتی می‌توانید محل بازی را پیدا کنید. برای رزرو وقت انجام بازی Guest می‌توانید با شماره +۹۰ ۲۱۶ ۳۳۶ ۱۱ ۰۰ تماس بگیرید و وقت موردنظرتان را مشخص کنید.

توزک استانبول، اتاق ناآشنا

برای شروع این بازی در استانبول خود را آماده کنید. چشم‌هایتان بسته می‌شود و به اتاقی هدایت می‌شوید. چشمانتان را که باز می‌کنید، اتاقی را می‌بینید که اصلا برایتان آشنا نیست و طراحی عجیب و غربی دارد. تنها یک ساعت زمان‌دارید تا با استفاده و البته کشف نشانه‌هایی که در اتاق پنهان‌ شده و باید برای یافتنشان از هوش خود بهره ببرید خود را از اتاق خارج کنید و از مهلکه بگریزید.

هیجانی که در بازی موج می‌زند بی‌نظیر است و سطح آدرنالین خون شما را تا حد قابل‌توجه‌ای بالا می‌برد. توزک استانبول هم باز در خیابان Istanbul ۳۴ قرار گرفته و کافی است تا سراغ Kadikoy را بگیرید تا به محل بازی برسید اما توصیه می‌شود قبل از حرکت با شماره +۹۰ ۲۱۶ ۳۳۶ ۱۱ ۰۰ تماس بگیرید و از داشتن وقت برای بازی مطلع شوید.

پارک ویالند در استانبول، سوار بر سرسره‌های آبی

حتما دلتان می‌خواهد در فصلی مانند تابستان در استانبول تنی به آب بزنید و حالتان را عوض کنید. پارک ویالند یکی از تفریحات استانبول است که می‌تواند برای شما ساعات خوشی را رقم بزند.

پارک ویالند، پارک آبی استانبول است که از محبوبیت بسیار بالایی در میان مسافران و گردشگران برخوردار است و سرسره‌های آبی آن‌که سراسر این پارک آبی را گرفته‌اند مانند رنگین‌کمانی چشم‌نواز شمارا برای تفریح و سرگرمی ترغیب می‌کنند.

این پارک آبی همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب و آخر هفته‌ها از ۱۰:۳۰ تا ۸ شب پذیرای مخاطبان خود است. می‌توانید برای رسیدن به این پارک آبی هیجان‌انگیز به خیابان Yesilpinar بروید و از تفریح در آن لذت ببرید.

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الی گشت تور استانبول خرید بلیط هواپیما استانبول تنگه بسفر پارک آبی بازی Guest

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول

لیورپول در داربی معوقه مرسی‌ساید از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

دریافت 71 MB

دیگر خبرها

  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!