Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:57:29 GMT

در تمرینات شهرداری آستارا چه می گذرد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۳۴۳

در تمرینات شهرداری آستارا چه می گذرد؟ + عکس

ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری آستارا یکی از نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل 99- 1398 است که با نمایش بازی قابل قبول، خود را به عنوان یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ دسته اول باشگاه های کشور مطرح کرده است.

حسن اشجاری، سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا ایده آل است و اگر بتوانیم در این فصل سهمیه لیگ دسته اول را کسب کنیم، توانسته ایم به عنوان یک پدیده جدید در فوتبال کشور که به شکل پله ای از لیگ استانی به زیر گروه لیگ دسته سوم، سپس دسته سوم و هم اکنون در لیگ دسته دوم که در آستانه صعود به لیگ یک است، مطرح و تاریخ ساز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از شرایط کرونا و تعطیلات اجباری تمرینات گروهی و روی آوردن به تمرینات از طریق فضای مجازی، فعالیت های تیم تحت نظر کادر فنی از دوازدهم ماه گذشته شروع شده است، ادامه داد: در روزهای اولیه روی تمرینات بدنی و هوازی کار شد.

وی با اشاره به اینکه کارهای گروهی را آغاز کرده ایم، افزود: در همین راستا دو بازی دوستانه با سپیدرود رشت و ملوان انزلی داشتیم که نقاط ضعف و قوت تیم بررسی شد.

اشجاری با تأکید بر اینکه هم اکنون برای آغاز مسابقات آماده هستیم و شرایط تیم بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: منتظر هستیم که برنامه و زمان بندی دقیق مسابقات برای 4 بازی باقیمانده تیم اعلام شود.

تیم شهرداری مشکل مالی ندارد

سرمربی تیم شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود وضعیت مالی تیم را خوب عنوان کرد و توضیح داد: تیم ما از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد و فقط در شهرستان یک عزم جدی می خواهد تا بتوانیم از فرصت پیش آمده برای صعود به لیگ دسته یک بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه این تیم در حال حاضر دیگر متعلق به شهرداری و شورای شهر نیست، تصریح کرد: اعتلای نام شهرستان در سطح بالای فوتبال مدنظر است و برای تحقق این مهم، همدلی و همبستگی همه مسئولان از جمله فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر دست اندرکاران ملاک است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استادیوم وحدت آستارا که فاقد سیستم روشنایی برای برگزاری بازی ها در شب است، افزود: به همین دلیل استادیوم انزلی معرفی شده است که در صورت عدم موافقت، استادیوم سردار جنگل رشت پیشنهاد بعدی ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم این موضوع دلیلی باشد تا زیرساخت های استادیوم وحدت برای برگزاری دیدارها در هر شرایط آماده شود تا حق میزبانی از تیم های شهرستان برای آیندگان ساقط نگردد.

حسن اشجاری در بخش پایانی سخنان خود از حاشیه سازی های عده ای برای این تیم در شرایط ایده آل کنونی انتقاد کرد و یادآور شد: در حالی که شرایط حضور تیم برای فصل آینده مشخص نیست، عده ای برای مذاکره پیش سایر مربیان می روند که این کارها بچه گانه می باشد و همین افراد در اوایل فصل هم حاشیه سازی کردند که سبب از دست رفتن چند امتیاز ارزشمند از تیم شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال شهرداری آستارا و چوکای تالش دو تیم موفق گیلان در فوتبال کشور هستند، افزود: در حال حاضر همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم نام آستارا را در سطح اول فوتبال کشور مطرح کنیم.

اجازه حاشیه سازی را نخواهیم داد

آرش بابلیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا، در این خصوص خاطرنشان کرد: از تاریخ 6 خرداد 1399 استارت آغاز تمرینات تیم شهرداری آستارا زده شد و تمرینات با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با انرژی بالای بازیکنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم شهرداری آستارا بسیار خوب است، افزود: تاکنون کلیه حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شده است و امیدواریم همین موضوع عاملی باشد تا بتوانیم با دست پر رقابت ها را به پایان برسانیم.

بابلیان با انتقاد از ایجاد حواشی توسط عده ای به تیم در شرایط کنونی، تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم بسیار آگاه هستند و اجازه نخواهند داد تا این حواشی اثر داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تیم از حمایت همه جانبه مدیر عامل، شهردار، سایر دست اندرکاران و به خصوص هواداران پر شمار برخوردار است، یادآور شد: با به اتمام نرسیدن دیدارهای فصل و صحبت کردن با سایر مربیان برای فصل های آینده می خواهند تمرکز بازیکنان را بر هم بزنند که ما اجازه نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا، لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود و شهرداری آستارا در این فصل ۱۰ برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب کرده است و با ۳۷ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد.

این تیم از پنج بازی پایانی لیگ چهار دیدار را برگزار خواهد کرد که در هفته بیست و یکم، میزبان میلاد مهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شهرداری آستارا تیم شهرداری کادر فنی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو

دریافت 3 MB کد خبر 847242 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟