Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:23:21 GMT

۲ سینما در خراسان جنوبی بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۸۶۸

۲ سینما در خراسان جنوبی بازگشایی شدند

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی، طرح بهسازی سینما فردوسی بیرجند و سینما پارک قاین افتتاح شد.

رمضانعلی حیدری خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی، دوشنبه شب ۱۶ تیر در این افتتاحیه اظهار کرد: تفاهم‎نامه‌ای با هدف ارتقای شاخص‌های فرهنگی به منظور کمک به احداث پردیس سینمایی امید در شهرهای فاقد سالن سینما در کشور امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: احداث سینما در شهرهای با جمعیت فاقد سینما امسال در دستور کار قرار دارد و در این زمینه پردیس سینما امید طبس در خراسان جنوبی احداث می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی با بیان اینکه امسال نمایندگی انجمن سینمای جوان در شهرهای قاین و فردوس راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در خراسان جنوبی شهر طبس فاقد سینما بود که امسال سینما امید با سه سالن و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کردیم تا از ظرفیت‌های استان استفاده شود که نیازمند تولید و اکران فیلم‌های خوب هستیم تا نیازهای فرهنگی شهر تامین شود.

طرح بهسازی سینما پارک قاین نیز با حضور معاون سازمان امور سینمایی، و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

سینما پارک قاین با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و نوسازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سینما سازمان امور سینمایی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی