Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@07:28:20 GMT

افزایش دما طی ۲ روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۰۶۰

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش پنج، شش درجه‌ای دما در ۲ روز آینده خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم سلامی افزود: در نواحی جنوب شرقی کشور، در استان‌های سیستان و بلوچستان و نواحی جنوبی این استان به ویژه نواحی شرقی و شمالی استان هرمزگان و مناطقی مانند سردشت، بشاگرد و نواحی شمالی مانند حاجی آباد هرمزگان و ارتفاعات کرمان وزش باد و رگبار موقتی را امروز بعد از ظهر پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هر چند که روز‌های گذشته نیز همین شرایط را در این نواحی داشتیم، اما برای نواحی شمالی کشور در ارتفاعات واقع در استان‌های مازندران، تهران، سمنان، البرز و قزوین در ساعات بعد از ظهر رگبار موقتی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در ۲ روز آینده برای شهر‌های شمالی و ارتفاعات شمال غرب کشور همچنان این شرایط را داریم ضمن اینکه برای سواحل دریای خزر و نوار شمالی کشور حدود ۵ تا ۶ درجه افزایش دما را تا پس فردا پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دریای عمان به واسطه وزش باد مواج پیش بینی شده است و نواحی شرقی کشور به ویژه شمال سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی به طور کلی وزش باد و گرد و خاک پیش رو داریم که دلیل آن شدت گرفتن وزش باد‌های ۱۲۰ روزه است که طی این روز‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تهران امروز آسمانی صاف دارد و دما دیروز ۳۷ درجه بود، اما امروز طی کاهش سه، چهار درجه‌ای درگرمترین ساعات به ۳۴ درجه خواهد رسید. برچسب ها: هواشناسی ، افزایش ، دما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دما وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق