Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- آمریکا اعلام کرده اگر تمامی کلاس‌های موسسات آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شود، دانشجویان بین‌المللی دیگر اجازه ماندن در کشور را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اداره امور گمرک‌ها و مهاجرت آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان با ویزای تحصیلی که کلاس‌های درس آنها تماما به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اجازه ماندن در ایالات متحده را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان باید کشور را ترک کنند. اگر آنها کشور را ترک نکنند، با پیامدهای مهاجرتی روبرو می‌شوند.

این اداره همچنین اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا برای آن دسته از دانشجویانی که در موسسات آموزشی یا برنامه‌هایی که تماما به صورت ‌آنلاین برای ترم تحصیلی پاییز برگزار می‌شوند، ثبت نام کنند، ویزا صادر نمی‌کند و اداره حفاظت از گمرک‌ها و مرز آمریکا نیز به این محصلان اجازه ورود به کشور را نمی‌دهد.

این تصمیم از سوی منتقدان به شدت مورد واکنش قرار گرفت و برنی سندرز، سناتور آمریکایی در توئیتی نوشت: ظلم کاخ سفید هیچ پایانی ندارد. دانشجویان خارجی تهدید شده‌اند که یا باید کلاس‌های آنلاین را انتخاب کنند یا از کشور اخراج می‌شوند!

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی