Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری شهیدباکری، تیم ۹۰ ارومیه برابر گل‌ریحان البرز ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

عماد علیپور در دقیقه ۵۰، پیمان پورصادقی در دقیقه ۶۴ و سیروس صادقیان در دقیقه ۱۰۰ برای ۹۰ گلزنی کردند و شاهین مجیدی در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی و محمدامین درویشی در دقیقه ۸۵ برای گل‌ریحان گلزنی کردند و امید آفاق یک ضربه پنالتی را برای نماینده البرز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایقی از بازی درگیری بین نیمکت‌نشینان و بازیکنان دو تیم رخ داد تا بازی برای دقایقی متوقف و در لحظات پایانی بیش از ده دقیقه وقت اضافه لحاظ شود.

۹۰ ارومیه با این برد با ۴۷ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و تیم گل‌ریحان با ۴۳ امتیاز با قرار گرفتن در رده ششم شانس کمتری برای راه یافتن به لیگ برتر خواهدداشت.

مصاحبه مربیان دو تیم:

فرهاد فضلی مربی ۹۰ با تمجید از عملکرد بازیکنانش و برد در این مسابقه گفت: سرمربی تیم بزودی به تیم بازخواهدگشت و با هم صعود به لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.
وی گفت: این حواشی زیبنده فوتبال نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی ادامه داد: داور دراین بازی با ما مهربان نبود.

محمد نصرتی سرمربی گل‌ریحان نیز با انتقاد از حواشی مسابقات گفت: علی‌رغم از دست دادن پنالتی و موقعیت‌ها و دریافت ۲ گل، بر بازی مسلط بودیم که  حواشی، تمرکز را ما گرفت و بازی را به میزبان باختیم.
وی ادامه داد: نباید به خودمان دروغ بگوییم، پروتکل‌های کرونا در هیچ مسابقه‌ای رعایت نمیشود.

محمود عربی معاون ورزشی گل‌ریحان هم با انتقاد از برگزاری مسابقات گفت: ما مخالف برگزاری مسابقات در ایام کرونا هستیم ولی اجبار به برگزاری رقابت ها بوده و حواشی امروز نیز متاسفانه باعث باخت ما شد.
وی افزود: مردم ارومیه مردمانی با فرهنگ و مهربان هستند ولی برخی به حواشی و اتفاقات جنجالی دامن می‌زنند.

نظر ناظر بازی:

ایرج شهری‌زادگان ناظر دیدار هم گفت: ساماندهی موفقی از سوی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقه انجام نشده بود و نتوانستند مانع حضور افراد متفرقه به زمین شوند.
وی افزود: ناظر بازی نمی‌تواند تمام ورزشگاه را تحت نظارتش داشته باشد و این موارد را به سازمان لیگ اعلام خواهدکرد.
وی ادامه داد: این حواشی زیبنده فوتبال نیست و ورزش برای دوستی‌ها و ایجاد نشاط در جامعه است.

46

کد خبر 1407482

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ساعت ١٢ روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

مدت زمان پاسخ به ٢٠ سوال این مسابقه ۱۵ دقیقه می‌باشد که ۱۳ دقیقه برای پاسخ به سوالات و ۲ دقیقه برای مشخصات اولیه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان با جوایز متعدد، می‌توانند وارد لینک زیر شوند.

https://formafzar.com/form/9hz70

کد خبر 6088890

دیگر خبرها

  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها