Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۳۳ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در این استان خبر داد.

امیرهوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ماموران این فرماندهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳۵ نفر از  مبتکران لوازم بهداشتی را شناسایی و دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این عاملان در عرصه قاچاق و احتکار انواع کالاهای بهداشتی و پزشکی به عنوان متخلف شناسایی و دستگیر شده‌اند که قاچاق ماسک با ۲۰ متهم بیشترین افراد دستگیری را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: ماموران این فرماندهی از هفت اسفند تا ۱۳ تیر امسال همزمان با شناسایی نخستین مورد از ابتلای ویروس کرونا در استان فعالیت‌های خود را برای ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقای سطح دسترسی مردم به کالاهای بهداشتی را تشدید کرده و تا کنون ۳۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال انواع کالای بهداشتی و پزشکی قاچاق را کشف کرده است.

کشف و ضبط ۴۰۹ هزار عدد ماسک قاچاق در کردستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: این کالاها شامل ۴۰۹ هزار و ۲۹۴ عدد ماسک، ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد انواع بطری‌های حاوی ضد عفونی کننده با گنجایش مختلف و ۱۳۷ هزار عدد انواع لوازم پزشکی است.

حیدریان گفت: این فرماندهی همزمان با گسترش و پررنگ شدن تهدید ویروس کرونا، در کنار وظایف محوله و تخصصی با تمام امکانات و تجهیزات تلاش کرده همراه با جامعه پزشکی و پرستاری باشد و در این راستان وظایف جدیدی، متناسب با شرایط در دستور کار این نهاد تعریف شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری قاچاق کردستان کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان