Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نعمت‌الله اشکستانی درباره اینکه با گسترش شیوع کرونا در کشور و اصفهان احتمال اجرای دوباره مصوبه دورکاری کارمندان به صورت یک سوم و دوم وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: اجرای قانون دورکاری الزاما برای دوران کرونا نیست، البته طبق آخرین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، بیماران پرخطر، زنان باردار و کارمندانی که بچه کوچک دارند باید در اولویت دورکاری کارمندان دستگاه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه البته برخی مدیران و دستگاه ها زیر بار دورکاری کارمندان خود نمی روند، گفت: رویکرد مدیریتی بسیاری از مدیران به گونه ای است که زیر بار دورکاری نمی روند و یا شاید امکان زیرساختی و اجرایی دورکاری برای برخی مشاغل وجود ندارد به عنوان مثال برخی دستگاه ها امضای دیجیتال ندارند.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکل اساسی ارتباط نداشتن اتوماسیون های دستگاه ها از طریق اینترنت است، توضیح داد: شبکه داخلی دستگاه ها با توجه به مخاطراتی که وجود دارد معتقدند که در بستر اینترنت اتوماسیون آنها نباید باز شود و اگر بخواهیم در این شرایط کارمندی دورکاری کند باید بستری وجود دشته باشند که بتواند دسترسی به اتوماسیون خود داشته باشند و ظاهرا برخی دستگاه ها از افتا نتوانستند مجوز لازم را دریافت کنند.

وی درباره اینکه در حال حاضر چند درصد کارمندان استان اصفهان دورکاری می کنند؟ اظهار کرد: شاید سازمان مدیریت استان و دبیرخاله ستاد استانی کرونا چنین آماری را داشته باشد.

اشکستانی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در کشور و اصفهان احتمال اجرای دورکاری کارمندان همانند چند ماه ابتدایی شیوع این بیماری بالا است و در این باره درخواست های لازم را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال کرده ایم و این ستاد باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

وی درباره اینکه برخی از کارمندان با علایم مشکوک به کرونا از ترس بیکاری و قطع حقوق، بیماری خود را پنهان می کنند، اظهار کرد: تاکید ما همواره این است که اگر کارمندی علایم مشکوک دارد در منزل بماند و بعد از تست دادن، جواب آن را به دستگاه خود تحویل دهد و تا زمانی که گواهی سلامت نگیرد به اداره خود بازنگردد و مدیران باید با کارمندان پرخطر در دوران قرنطینه همراهی کرده و مجوز دورکاری دهند.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان تصریح کرد: اگر دستگاهی با بیماران و کارمندان پرخطر خود همراهی نکنند به نوعی تخلف کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دورکاری کرونا ویروس دورکاری کارمندان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود