Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد کرونایی های استقلال و فولاد تایید شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا بازیکنان فولاد، تست مجددی از آن ها برای راستی آزمایی گرفته شد. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، سهیل مهدی مبتلا بودن بازیکنان استقلال و فولاد را به ویروس کرونا تایید کرد.
سهیل مهدی در مورد اتفاقات روز بازی فولاد گفت:

تقریبا ساعت ۲ ظهر روز بازی نامه به فولاد ارسال شد که تست‌های شما مورد تأیید سازمان لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد با تیم میزبان صحبت کردیم اما آنها گفتند که تعدادی از اعضای تیم فولاد در شهر ماندند. تیم میزبان این شبهه را داشت که امکان دارد تیم فولاد در زمان بازی به ورزشگاه بیاید! ما به فولاد اعلام نکردیم بازی‌‌اش لغو است، ما فقط اعلام کردیم که جواب تست‌های کرونای آنها مورد پذیرش سازمان لیگ قرار گرفته است! تا آخرین لحظه هم این امکان وجود داشت که تیم فولاد با بازیکنان امید یا بازیکنان دیگر خود وارد زمین شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تیم استقلال و بازی این تیم مقابل پارس جنوبی اظهار داشت:

در جلسه صبح روز شنبه که با تیم استقلال داشتیم به ما اعلام کردند که شش تست مثبت دارند. گفتند دیگر بازیکنی برای ما نمانده است، منتهی به ما گفتند تست‌های جدید هم در حال آماده‌سازی است. بعد از آن به ما گفتند فرودگاه را ترک کردند و آقای رمضانی اعلام کرد تست‌های جدید گرفته شده که می‌خواهند به ما ارسال کنند. تا ۱۰ شب هم من در سازمان لیگ بودم اما تست جدیدی به دست ما نرسید.

وی افزود:

صبح روز بازی تست‌های جدید برای ما آوردند که سقف ۲۵ درصد را برای استقلال پر کرد که فکر می‌کنم ۱۳ عضو این تیم به کرونا مبتلا شده بودند. چند نفر از این افراد در لیست این تیم نبودند و در نتیجه تعدادشان کاهش پیدا کرد. در کنار این، یک تست دیگر از یک مرکز دیگر گرفته شده بود و در نهایت ۲۵ درصد این تیم پر شد. بعد از آن هم به محض اینکه تعداد تست‌های کرونای این تیم تأیید شد به تیم پارس اعلام کردیم استقلال در بازی شرکت نمی‌کند و در هتل هم می‌توانند صورت جلسه را انجام دهند. بحث حضور این تیم‌ها در ورزشگاه به ما مربوط نمی‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی سهیل مهدی فولاد خوزستان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود