Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه اینتر معتقد است مهاجم ۲۳ ساله این تیم باید آرامش خاطر داشته باشد تا به سطح گذشته‌اش بازگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که پیش از تعطیلی بازی‌های سری A در نتیجه شیوع ویروس کرونا، موفق شده بود 16 گل برای اینتر به ثمر برساند، از زمان از سرگیری این رقابت‌ها آمار خوبی از خود برجای نگذاشته و تنها موفق به زدن یک گل شده و در شکست 2 بر یک نراتزوری مقابل بولونیا هم یک ضربه پنالتی به هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه ماروتا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا، درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 23 ساله اینتر گفت: دو عامل در نظر گرفته می‌شود که یکی رقابتی و دیگری مربوط به بازار نقل‌وانتقالات می‌شود و به طور همزمان اجرا می‌شوند. اینتر نمی‌خواهد بازیکن 23 ساله‌ای همچون لائوتارو را بفروشد اما در این مقطع از سال همیشه شایعات شدت می‌گیرند.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر افزود: ما لائوتارو را در نیم‌فصل اول بازیکنی فوق‌العاده دیدیم که نظر باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرد. حالا او باید آرامش خاطر داشته باشد تا سطح عملکردی که در نیم‌فصل اول داشت را برای اینتر تضمین کند.

پیش از این گفته می‌شد بارسلونا نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی علاقه‌مند است اما باشگاه اینتر تنها در صورت پرداخت شدن رقم فسخ 111 میلیون یورویی این بازیکن حاضر به فروش اوست، بندی که امروز (سه‌شنبه 17 تیر) آخرین فرصت برای فعال کردنش توسط باشگاه‌های غیرایتالیایی است.

خشم کونته پس از باخت اینتر مقابل بولونیا: باید بفهمیم ایراد از من است یا بازیکنان

وی همچنین در خصوص هافبک دانمارکی نراتزوری اظهار داشت: اریکسن در حالی در ماه ژانویه به ما ملحق شد که ما در پست هافبک مشکلاتی داشتیم. کریستین بازیکنی فوق‌العاده است و قطعاً می‌تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد. ما باید درباره او صبور باشیم.

ماروتا در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هشت بازی دیگر و کسب 24 امتیاز دیگر باقی مانده است. ما این فصل در سری A تنها چهار شکست متحمل شده‌ایم و سعی می‌کنیم در لیگ اروپا هم به قهرمانی برسیم. ما برای رسیدن به پیروزی بازی می‌کنیم و این هدف ماست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال بارسلونا لائوتارو مارتینس تیم فوتبال اینتر بیشتر بخوانید... سری A| باخت خانگی رؤیای قهرمانی اینتر را کمرنگ کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لائوتارو مارتینس تیم فوتبال اینتر بارسلونا لائوتارو مارتینس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم

طرفداران اینتر شب گذشته پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم