Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ مورد بازرسی از انبارها و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو انجام‌شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۲۲ خودرو احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل سه پرونده احتکار خودرو به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح در راستای مقابله با محتکران و جلوگیری از التهاب بازار و افزایش نجومی قیمت خودرو اجرایی شد.

عدم پذیرش خودرو بدون پلاک

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه در این بازرسی‌ها هشدارهای لازم مبنی بر عدم اختصاص هرگونه فضا برای احتکار و دپوی خودرو به واحدهای موردنظر اعلام‌شده است، تصریح کرد: نمایندگی‌های فروش خودرو، بنگاه‌های فروش اتومبیل و مسئولان پارکینگ‌های عمومی و تجاری از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها و انبارها اکیداً خودداری کنند.

یحیایی با اشاره به ارجاع این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم بیان کرد: شهروندان در مشاهده دپوی خودروی صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر 4968065

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی قیمت خودرو ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود