Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی امروز سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه امروز به منظور تکریم سال‌ها زحمت مفید و مؤثر حجت الاسلام مهدوی امین مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی لرستان در جمع شما حضور یافته‌ایم، اظهار داشت: از همه زحمت کشان حوزه فرهنگ و تبلیغ، همه کسانی که در این سال‌ها در لرستان زحمت کشیده‌اند و مجال تشکر از آنها نبوده است به ویژه گروه‌های مردمی، تقدیر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه غیر از اینکه ما ممنون همه کسانی هستیم که در حال زحمت و مجاهدت فرهنگی هستند، از کسانی که سال‌های طولانی زحمت کشیده‌اند و فضیلت سبقت را در مجاهدت دارند به طور خاص تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: ما حجت الاسلام مهدوی امین را به صداقت و امانت و جدیت یافته‌ایم، از این پس هم ان شاالله کمک‌های ایشان ادامه خواهد داشت، چه به جهت مشورتی و چه زحمات دیگر که با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه برای ما مهم است که در ضمن این جلسات از همه کسانی که اینجا نیستند، عرض ارادت کنیم و از سال‌ها تلاش و مجاهدت فرهنگی آنها تشکر کنیم، افزود: اصل تشکر هم متعلق به شهدا است، تبلیغ اسلام کاری است که شهدا کرده‌اند، آثار و برکات خون شهدا با دست و پا زدن‌های ما قابل مقایسه نیست؛ به ویژه شهدایی که در امر تبلیغ دین بودند را باید قدردانی کنیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه من در خصوص حجت الاسلام قدرتی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی لرستان نیز خاطرم جمع است، حمایت‌های همه نیروها در سازمان و ستاد و شخص بنده محکم پشت ایشان خواهد بود و در استان هم توقع ما حمایت همه بزرگواران است، گفت: کارهای بزرگ بر زمین مانده داریم و اجازه نداریم مسامحه کنیم و وظایف خود را دست کم بگیریم یا از کنار وظایف خود بگذریم.

وی با بیان اینکه یک جمله مشترک همه ما این است که وظایف خود را جدی گرفته‌ایم، مأموریت‌ها و رسالت‌های خود را جدی گرفته‌ایم و تمام توان خود را مجاهدانه شب و روز می‌گذاریم برای اینکه این وظیفه را به گونه‌ای انجام دهیم که در محضر شهدا و امام راحل سرمان بالا باشد، تصریح کرد: کار زیاد داریم، حتماً تبلیغ باید مردمی‌تر و اجتماعی‌تر شود، حتماً باید همگانی‌تر شود، پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و از مسائل مردم مستضعف و محروم به واسطه فرهنگ گره گشایی کرد؛ در این مسیر عزم ما مشترک است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: همم مجتمع مومنانه ما به یک آفاق چشم نواز والا و قلل مرتفعی نائل خواهد شد، این شعار نیست، باور ماست و وعده‌های الهی را باور کرده‌ایم و در مسیر انجام وظایف خود کوتاهی نخواهیم کرد.

کد خبر 4968046

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام وظایف خود سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین