Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:46:35 GMT

۹۴۳ شغل صنعتی در آذربایجان‌غربی تثبیت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۹۵۱

۹۴۳ شغل صنعتی در آذربایجان‌غربی تثبیت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی در این خصوص افزود: امسال ۱۷ واحد راکد در آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشته که میزان اشتغال آنها ۳۹۱ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، همچنین ۳۲۲ نفر به میزان اشتغال این واحدهای صنعتی اضافه شده است ادامه داد: طی سال جاری ۱۰ طرح تولیدی نیز که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، به تولید رسیده که با راه اندازی این واحدها برای ۲۳۰ نفر در فرصت شغلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز ۱۰۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است، گفت: برای این واحدهای تولیدی، ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

بابایی افزود: سال گذشته واحدهای راکد و مشکل‌دار، مشکل بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی داشتند که با برگزاری ۲۰۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بخش زیادی از آنها رفع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در سال گذشته ۹۴ واحد بالای ۶۰ درصد به بهره برداری رسید که در این واحدها، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال زایی شد.

بابایی اظهارکرد: آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

کد خبر 4968072

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی اشتغال رضا بابایی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا