Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تصویر ثبت شده در آلمان، سال ۱۹۴۰؛ آزمایش تشخیص نژاد آریایی. با قدرت گرفتن حزب نازی در سال ۱۹۳۳ سیاست نژادپرستانه گسترده‌ای در آلمان آغاز شد و با کشور گشایی‌های هیتلر در سال‌های بعد از مرز‌های آلمان فراتر رفته و در هولوکاست به اوج خود رسید.   آلمان‌ها که در جنگ جهانی اول تحقیر شده بودند و غرامت سنگینی از سوی کشور‌های متفقین برای آنها تعیین شده بود، بیش از همه چیز به حزبی نیاز داشتند تا برتری تاریخی کشور را احیا کند و غرور از دست رفته آلمان‌ها را بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب نازی با تاکید بر برتری نژاد آلمانی -نوردیک- که ریشه‌های آریایی داشتند، چنین فقدانی را جبران می‌کرد.ببینید: عکس‌های تاریخی از اردوگاه آشویتس به گزارش رویداد۲۴ هیتلر در کتاب «نبرد من» و با استناد بر تحقیقات شبه علمی، نژاد آریایی را برترین و متمدن‌ترین نژاد بشر معرفی می‌کند و دیگر نژاد‌ها را پایین‌تر و یهودیان، اسلاو‌ها و کولیان را مادون انسان می‌داند. از منظر حزب نازی مشخصات انسان آریایی چنین است: «قد بلند (میانگین ۱۷۵ سانتی‌متر)، چهره کشیده، چانه برجسته، بینی باریک و صاف با برآمدگی کوچک، جمجمه کشیده، موی صاف و روشن، رنگ چشم روشن و پوست سفید.»

هیتلر پس از به قدرت رسیدن هیاتی را برای یافتن انسان‌های خالص آریایی به آلپ فرستاد و به تصفیه نژادی گسترده‌ای در خاک آلمان دست زد. بنابر سیاست‌های حزب کسانی که غیرآریایی تشخیص داده می‌شدند، مقطوع النسل شده و مادون انسان‌ها باید به طور کلی از بین می‌رفتند یا به بردگی و کار اجباری تن می‌دادند. چنین دیدگاهی زمینه‌ساز بزرگترین نسل کشی تاریخ شد و به نفرت نژادی و سرکوب اقلیت‌ها در سراسر اروپا دامن زد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس تاریخی نازیسم آدولف هیتلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز

دریافت 654 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جزئیات بیشتر درباره این موضوع را می توانید در ادامه در این ویدئو مشاهده کنید.

کد خبر 848654 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - یوزپلنگ آسیایی محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • شکار نازی‌ها
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست