Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی‌اکبر کریم‌پور از تعطیل شدن دومین صفحه کراش‌یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: انهدام این شبکه که اقدام به ترویج سبک زندگی غربی با بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در نهاوند می کرد، تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن شناسایی و تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این صفحه از طریق جذب دانش‌آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین دانش‌آموزان برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است، اولین پِیج کراش یابی با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان نهاوند در اسفندماه ۹۸ تعطیل و با ادمین آن نیر برخورد قضایی صورت گرفت.

46

کد خبر 1407515

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: علارغم تذکرات و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.   وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا باتوجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیوفتد.   او افزود: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس