Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس علوم پزشکی بم گفت: روند افزایشی شیوع کرونا در شرق استان کرمان نگران کننده بوده و امکانات موجود پاسخگوی افزایش ناگهانی مراجعات نیست. - اخبار استانها -

عباس عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شرق استان کرمان اظهار داشت: از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس شرق استان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان در وضعیت زرد و شهرستان‌های فهرج و نرماشیر در وضعیت نارنجی قرار دارند که هنوز به وضعیت بسیار بحرانی قرمز نرسیده‌اند افزود: با اینکه زیر وضعیت قرمز قرار داریم اما شیوع ویروس کرونا در شرق استان کرمان روند افزایشی و نگران کننده‌ای دارد.

شیوع موج دوم ویروس کرونا در شرق کرمان / تعداد ‌مبتلایان به کووید19 ‌افزایش پیدا کرد‌سیر صعودی مبتلایان کرونا در جنوب استان کرمان/ امکانات موجود پاسخگوی مراجعه بیشتر را نداردمصوبات ستاد کرونا در جنوب استان کرمان؛ از تعطیلی صنوف پرریسک تا تعیین پروتکل برای برداشت خرما

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: این نگرانی وجود دارد که نوع رفتار مردم در جامعه و بی‌توجهی آنها، ما را گرفتار افزایش ناگهانی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا کند و امکانات ما پاسخگوی حجم مراجعات نباشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در نقطه حساس و نقطه عطفی شیوع بیماری در شرق استان کرمان قرار داریم افزود: اگر نوع رفتار ما به سمت رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی پیش برود شیوع بیماری قابل مدیریت است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه ستاد مدیریت ویروس کرونا در شهرستان‌های استان کرمان زیرمجموعه ستاد استانی تشکیل شده است گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی، تیم‌های بازرسی داریم که رعایت این دستورالعمل‌ها را در اماکن مختلف بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی تیم‌های بازرسی گفت: به نظر می‌رسد میزان رعایت این دستورات العمل‌ها در شرق استان کرمان خوب است و تعدا زیادی از مردم آن را رعایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با بیان اینکه میزان استفاده از ماسک در سطح جامعه همگانی شده عنوان کرد: از یک ماه قبل مصوبه اجباری شدن ماسک را در امکان عمومی شرق استان کرمان و قبل از مصوبه کشوری آن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین نگرانی ما در برگزاری مراسم عقد، عروسی و غیره است گفت: برگزار نکردن اجتماعات غیرضروری در وضعیت فعلی باید مورد توجه قرار گیرد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ختم هم نگران کننده است و بیشترین شیوع بیماری را در اماکن سرپوشیده‌ای داریم که تراکم جمعیت در آن زیاد است افزود: محدودیت برگزاری مراسم در شرق استان کرمان برای مدیریت شرایط درخواست شده که نیازمند مصوبه استانی هستیم.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... جزئیات اعمال محدودیت‌ها و نظارت‌های کرونایی در استان کرمان اعلام شد امام جمعه کرمان: مردم استان کرمان شیوع ویروس کرونا را دست کم نگیرند فاجعه کرونا در کمین مردم جنوب استان کرمان؛ کرونا در سایه بی‌توجهی مردم می‌تازد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا کرونا در شرق استان کرمان شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا نگران کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت