Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به اهمیت مردمی تر و اجتماعی تر شدن تبلیغ، گفت: تقویت برنامه های فرهنگی و مذهبی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« محمد قمی» امروز(17 تیر) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با تجلیل از زحمات حجت الاسلام مهدوی امین، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار داشت:  تقویت برنامه های فرهنگی و مذهبی بویژه در عرصه تبلیغ ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اذعان به اینکه تبلیغ اسلام کاری است که شهدا کرده‌اند،خاطرنشان کرد: آثار و برکات خون شهدا با دست و پا زدن‌های ما قابل مقایسه نیست.

 

وی با بیان اینکه تلاش برای صیانت از دستاوردهیا خون شهیدان تکلیفی عمومی است، ابراز کرد: در این راستا مردمی تر و اجتماعی تر شدن تبلیغ ضروری است.

 

حجت الاسلام قمی ادامه داد: حتماً تبلیغ باید مردمی‌تر و اجتماعی‌تر شود، حتماً باید همگانی‌تر شود، پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و از مسائل مردم مستضعف و محروم به واسطه فرهنگ گره گشایی کرد.

 

وی ابراز کرد: استان ولایی لرستان با توجه به ظرفیت های موجود باید جلودار و پیشرو در مسائل فرهنگی باشد.

 

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ و سنگینی باید انجام دهیم و نباید وظایف خود را دست کم گرفته و ماموریتها و رسالتهای این نهاد را جدی بگیریم.

 

وی با بیان اینکه در این راستا هیچگونه مسامحه نداریم، ادامه داد: در حوزه ماموریت های این نهاد هیچگونه کوتاهی و چشم پوشی نداریم تا رضایت امام عصر(عج) را جلب کنیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با تقدیر از زحمات حجت الاسلام مهدوی امین مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی لرستان، ادامه داد: از همه زحمت کشان حوزه فرهنگ و تبلیغ، همه کسانی که در این سال‌ها در لرستان زحمت کشیده‌اند و مجال تشکر از آنها نبوده است به ویژه گروه‌های مردمی، تقدیر می‌کنم.

 

وی افزود: ما حجت الاسلام مهدوی امین را به صداقت و امانت و جدیت یافته‌ایم، از این پس هم ان شاالله کمک‌های ایشان ادامه خواهد داشت، چه به جهت مشورتی و چه زحمات دیگر که با جدیت دنبال می‌شود.

 

حجت الاسلام قمی در ادامه با تبریک به حجت الاسلام قدرتی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: حمایت‌های همه نیروها در سازمان و ستاد و شخص بنده محکم پشت ایشان خواهد بود و در استان هم توقع ما حمایت همه بزرگواران است.

 

گفتنی است،  طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی حجت الاسلام « مهدی قدرتی» به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان منصوب شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: معارفه تبلیغات اسلامی برنامه فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی