Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:47:41 GMT

آمادگی سپاه برای مشارکت در پروژه‌های استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۱۲۰

آمادگی سپاه برای مشارکت در پروژه‌های استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، اظهار کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین با توجه به موقعیت کشور، سپاه و بسیج در استان البرز با تمامی تجهیزات و امکانات به میدان آمده اند.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در مناطق حاشیه‌ای استان، گفت: سپاه استان آمادگی خود را برای انجام پروژه‌ها به صورت مشارکتی اعلام می‌کند در صورت تمایل دستگاه‌های مربوطه می‌توانیم برای انجام این مهم تفاهم نامه منعقد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه تجهیزات مهندسی، گروه‌های جهادی و مشارکت نیروهای بسیجی از جمله اقدامات مورد نظر سپاه استان در بحث مشارکت با دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در حوزه‌هایی از جمله بهداشت و درمان و بخش عمرانی آماده همکاری هستیم.

سردار مولایی با اشاره به اینکه سپاه استان البرز در حوزه رسیدگی به مناطق محروم در دو دهستان پلنگ آباد و نجم آباد شهرستان نظرآباد با ایجاد قرارگاه اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان و آموزش انجام داده است، گفت: برای پیشبرد این برنامه‌ها در دیگر نقاط محروم آمادگی داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۷ منطقه استان، گفت: سپاه این طرح را در ۳۰ منطقه و در قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری انجام داده است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت توسعه سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: تاکنون ۶۰ سوله توسط سپاه استان احداث شده است، آماده راه اندازی شبکه بهداشت و درمان از جمله امکانات سیار در مناطق مختلف استان هستیم.

کد خبر 4968164

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان البرز استان البرز مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرج ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان استان البرز سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند