Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:47:39 GMT

شهردار رفسنجان استعفاء داد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۱۹۰

شهردار رفسنجان استعفاء داد

شهردار رفسنجان استعفای خود را تائید کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی زاده، با تائید خبر استعفای خود اظهار کرد: دلیل استعفای بنده، سیاسی کاری‌ها در رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه سه سال و نیم است که در رفسنجان کار می‌کنم، افزود: دوستان در شب انتخابات دعوا دارند و ما که سیاسی نیستیم و دنبال کار هستیم، سر خودمان را از چوب این دعواهای سیاسی دور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رفسنجان تصریح کرد: کسانی که به دنبال انتخابات شورای شهر هستند، به دنبال تخریب شورا هستند و شهرداری بخشی از مدیریت شهری است که این درگیری‌ها به آن آسیب می‌زند.

عظیمی زاده اظهار کرد: من هیچ وقت خود را درگیر دعواهای سیاسی نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این مطلب که هنوز تا زمان انتخابات شورا فاصله زیادی باقی مانده افزود: کسانی که به دنبال این مسائل هستند، از هم‌اکنون شروع کرده اند.

شهردار رفسنجان با اشاره به شرایط کار در سه سال و نیم گذشته در رفسنجان گفت: قبلاً حساسیت کمتر بود و و کار انجام می‌شد و شهرداری و شورای شهر همکاری داشتند، اما اکنون کسانی که انگیزه سیاسی دارند، با جریان‌های سیاسی همراهی کرده و کار شهرداری را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

عظیمی زاده درباره وضعیت پذیرش استعفایش گفت: تاکنون که شورا مخالفت کرده اما بنده بر استعفا مُصر هستم، زیرا با این شرایط نمی‌شود کار کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 432493

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی

بر اساس نتایج اولیه انتخابات محلی در انگلستان و ولز که امروز جمعه توسط رسانه‌ها گزارش شد، حزب حاکم محافظه‌کار در حال از دست دادن کرسی‌های شوراهای محلی و واگذاری آنها به مخالفان است.

به گزارش ایسنا، با شمارش بیش از نیمی از آرا، محافظه‌کاران تاکنون ۲۵۹ کرسی را از دست داده‌اند، در حالی که حزب کارگر ۱۰۹ کرسی را به دست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در همین حال لیبرال دموکرات‌ها ۳۸ کرسی را کسب کردند، در حالی که سبزها توانستند ۲۸ کرسی دیگر را به دست آورند و ۸۰ کرسی به نامزدهای مستقل تعلق گرفت.

علاوه بر این، محافظه‌کاران اکثریت را در شش شورای محلی از دست دادند و حزب کارگر اکثریت را در هفت شورا به دست آورد. حزب کارگر همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای بلکپول جنوبی بر محافظه‌کاران پیروز شد و کرسی در پارلمان بریتانیا به دست آورد و «کریس وب» نامزد حزب کارگر ۵۸.۹ درصد آرا را در مقایسه با رقیب محافظه‌کار (۱۷.۵ درصد) خود کسب کرد.

انتخابات محلی در انگلستان و ولز روز پنجشنبه برگزار شد. شهروندان باید به ترکیب ۱۰۷ شورا و مجمع لندن رأی می‌دادند و ۱۱ شهردار از جمله شهردار لندن و ۳۷ کمیسر پلیس را انتخاب می‌کردند. در همین روز، انتخابات میان دوره‌ای برای کرسی حوزه انتخابیه بلکپول جنوبی هم برگزار شد.

قبل از انتخابات، محافظه‌کاران ۹۸۹ کرسی از ۲۶۰۰ کرسی و حزب کارگر ۹۷۳ کرسی داشتند. نتایج نهایی قرار است روز شنبه اعلام شود.

در همین حال در پی شکست حزب حاکم محافظه‌کار در انتخابات محلی امید «صادق خان»، شهردار کنونی لندن از حزب کارگر برای ابقا در سمتش بیشتر شده است. نتیجه انتخاب شهرداری‌ها از جمله شهرداری لندن که مهمترین رقابت این دوره است، قرار است روز شنبه اعلام شود.

رقابت اصلی در شهر لندن بین سوزان هال از حزب حاکم محافظه‌کار و صادق خان، شهردار کنونی از حزب کارگر است.

صادق خان که از سال ۲۰۱۶ شهردار لندن است، برای سومین دوره نامزد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد