Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمانده مرزبانی ناجا در مراسم افتتاح و بهره‌برداری منازل سازمانی مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان، بر رفاه و معیشت مرزبانان در مرزها تأکید کرد.

به گزارش حبرگزاری فارس از زاهدان، پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار "احمدعلی گودرزی" در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع مسکونی سازمانی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، گفت: مرزبانانی که با تمام وجود از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند، شایسته بهترین‌ خدمات معیشتی هستند و در همین راستا؛ 12 واحدی منازل مسکونی در زاهدان و 40 واحد منزل سازمانی در چابهار ساخته شده و تحویل مرزبانان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نوع مأموریت و خدمت شبانه‌روزی مرزداران، ایجاد مجتمع‌های مسکونی سازمانی امری ضروری و بسیار مهم است تا کارکنان در زمان حضور در نقاط مرزی آرامش فکری و روحی کافی داشته باشند و خانواده این عزیزان نیز در امنیت و رفاه زندگی کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی ایجاد مجتمع‌های مسکونی سازمانی برای مرزبانان است، خاطرنشان کرد: همه ی تلاش خود را برای رفاه مرزداران این استان که با تلاش های خود امنیت و آرامش را به مردم عزیز کشورمان هدیه می کنند به کار خواهیم گرفت.

شایان ذکر است؛ در راستای ارج نهادن به زحمات کارکنان و افزایش انگیزه و سطح رفاه مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، پروژه 12 واحدی منازل مسکونی در زاهدان و مجتمع 40 واحدی منازل سازمانی پایگاه دریابانی چابهار با حضور سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افتتاح و قابل بهره برداری شد.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان مرزبانی ناجا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند