Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:32:26 GMT

احداث بی‌آرتی در بزرگراه همت تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۵۳۸

احداث بی‌آرتی در بزرگراه همت تهران

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه لایحه دو فوریتی تحت عنوان "لایحه دو فوریتی اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام مطالعات مربوط به تکمیل، توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران"، گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران بیش از 5800 اتوبوس فعال دارد که 60 درصد آن عمر بالای 10 سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه داریم که برای نوسازی ناوگان اقداماتی انجام دهیم، گفت: به قول‌های داده شده دولت توجه کرده و با کارخانجات وارد توافقاتی شدیم اما رقم توافقات از حوزه اختیارات ما فراتر بود. به همین دلیل باید اجازه شورا را اخذ کنیم.

وی با بیان این که یک لایحه دو فوریتی دیگر روز یکشنبه تقدیم شورای شهر خواهیم کرد، گفت: لایحه دو فوریتی طرح تفضیلی منطقه 22 روز یکشنبه تقدیم شورای شهر می‌شود البته ما فکر می‌کردیم این مسئله نیاز به مصوبه شورا ندارد چرا که قدم به قدم با شورا پیش رفتیم اما تشکیکی در این زمینه ایجاد شد و به همین دلیل لایحه را روز یکشنبه به شورا می‌آوریم و از نظر ما این مسئله اهمیت دارد و هر روز که دیرتر بررسی شود خسارات زیادی وارد می‌شود.

وی همچنین از ایجاد خط جدید بی‌آرتی خبر داد و گفت: این خط که مطالعات آن انجام شده از «زین‌الدین» تا «میدان صنعت» در فاز اول و در فاز دوم از «میدان صنعت» تا «منطقه 22» خواهد بود که فاز اول توسط خود شرکت واحد و فاز دوم توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دو فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام مطالعات مربوط به تکمیل، توسعه و نوسازی اتوبوسرانی شهر تهران به تصویب رسید و همچنین براساس این مصوبه سقف معاملات شهردار تهران تا 15 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین شورای شهر تهران پیروز حناچی بی آر تی بزرگراه همت سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده با حضور در صحن علنی شورای شهر و در واکنش به گزارش خزانه دار شورای شهر در مورد گزارش مالی شهرداری تهران در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته با بیان اینکه ما به دنبال فرصتی برای ارائه گزارش هستیم، گفت: شهرداری تهران عین بودجه یعنی رقم ۱۱۳ هزار میلیارد تومان را اصلاح کرده است و شهردار تهران نیز به شهرداران مناطق ابلاغ کرده تا سقف بودجه را محقق کنند و حتی تلاش کنند که رقم بیشتری از سقف بودجه محقق شود.

وی با بیان اینکه تمام ارقام متمم بودجه صرف امور سرمایه‌ای شده است، تصریح کرد: ارقام ابلاغی مشخص است و بر اساس آن گزارشی ارائه خواهیم کرد و در تبصره ۱۳ به شهرداری اجازه داده شده که نسبت به تسویه با بانک‌ها اقدام کنند و گزارش آن در تفریغ بودجه ارائه شود که باید بگویم که در این حوزه رقم بدهی حدود ۱۷۹ هزار میلیارد تومان بوده و به عنوان مثال بدهی ۱۶۰ همتی شهرداری به یکی از بانک‌ها به ۱۵ همت رسیده که این کاهش از طریق اعطای ملک و ... بوده است و ما به مانند این رقم بدهی به بانک شهر داشتیم که پرداخت کردیم اما باز هم ۵۰ همت دیگر بدهی داریم.

وی با بیان اینکه واریز برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای ما افتخار است و در این موارد شفاف هستیم، گفت: در گذشته گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرائت نمی‌شد اما با تلاشی که انجام دادیم گزارشات حسابرسی ارائه می‌شود و این عملکرد شورا و شهرداری است و افتخار است که بودجه و متمم محقق شده و همه طرح‌های عمرانی اجرایی شده است و در شرایطی قرار داریم که حقوق‌ها هر ماه در روز بیست و ششم پرداخت می‌شود و ما پرداخت بدهی‌ها را بر اساس تبصره ۱۳ انجام دادیم و بر همین اساس هم تسهیلات دریافت کردیم و چه اشکالی دارد اگر تسهیلات اخذ شده برای خرید اتوبوس‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شورا سیاست گذار و ناظر بر شهرداری است، گفت: تقاضا دارم که حرمت‌ها رعایت شود چرا که تا کار مشترکی انجام ندهیم برنامه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و دیدید که یک فرد مسئله دار موضوعی در مورد قرارداد چین مطرح کرده و اگر سوالی داریم می‌توانیم جلسه برگزار کنیم. چرا که قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست و این خریدها از محل اموال بلوکه شده بود که آن را پیگیری کردیم و هیچ کاری بدون پیگیری محقق نمی‌شود و این افتخار ما است که ۱۰۲ همت سند تحقق بودجه را ثبت کردیم و از اعضای شورا درخواست می‌کنم به گونه‌ای صحبت کنیم که از افتخاری که نصیب مدیریت شهری شده، سخن به میان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بازندگی