Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:11:20 GMT

یک‌سوم شبکه برق خوزستان بالای ۳۰ سال عمر دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۵۵۲

یک‌سوم شبکه برق خوزستان بالای ۳۰ سال عمر دارند

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از عمر بالای ۳۰ سال بخشی از شبکه و پست‌های برق خوزستان خبر داد.

محمود دشت‌بزرگ در آیین بهره‌بردای از ۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان که امروز (۱۷ تیرماه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیران در صنعت برق استان خوزستان با انسجام و اراده در حال راهبری و مدیریت شبکه هستند تا مردم تا انتهای تابستان دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران سیگنال‌های مثبتی به جامعه مخابره کرده است، افزود: ۱۳ پروژه شامل افزایش ظرفیت ۴۱۵ مگاولت آمپر به شبکه پست‌های فشار قوی، پنج پروژه شامل افزایش ۳۸.۵ مگاوات ظرفیت شبکه بانک خازنی، ۱۲ پروژه افزایش ظرفیت طول ورود به شبکه به میزان ۱۸۶ کیلومتر مدار، ۹ پروژه تعویض هادی پرظرفیت به طول ۱۲۳.۵ کیلومتر و افزایش ظرفیت فیبر نوری به میزان ۹۶ کیلومتر، ۴۰ پروژه‌ای هستند که امروز در قالب پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ۳۰ درصد از شبکه برق خوزستان و حدود ۲۶ درصد از شبکه پست‌های برق منطقه‌ای خوزستان بالای ۳۰ سال عمر دارد و این مساله به دلیل پیشرو بودن صنعت برق خوزستان در اجرای تاسیسات زیربنایی در سطح صنعت برق کشور است.

دشت‌بزرگ عنوان کرد: این ۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان با اعتبار سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در ۱۲ شهر استان خوزستان اجرایی شده‌اند که حاصل خودباوری و استفاده از دانش بومی نیروهای صنعت برق کشور است.

وی با بیان اینکه افزایش قابلیت اطمینان در شبکه یکی از مهمترین اثرات افتتاح این ۴۰ طرح است، گفت: ارتقای ۲۰ درصدی شاخص عملکرد صحیح سیستم‌های حفاظتی برق خوزستان و ارتقای رویت‌پذیری تاسیسات شبکه و دیسپاچینگ ملی به ۹۹ درصد، از دیگر اثرات اجرای این طرح‌ها است.

دشت‌بزرگ خاطرنشان‌کرد: افتتاح این طرح‌ها به تحقق جهش تولید در بخش صنعت و سایر بخش‌ها کمک می‌کند و همچنین کاهش حوادث، خاموشی‌ها و متعادل‌سازی بارگیری تجهیزات را به دنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق شرکت برق منطقه ای خوزستان برق منطقه ای خوزستان برق خوزستان صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • رئیسی به سریلانکا رفت + عکس و فیلم
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی