Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:48:26 GMT

شاخص به پله هزار و ۷۴۵ واحدی صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۸۴۸

شاخص به پله هزار و ۷۴۵ واحدی صعود کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات تاریخ ۱۷ تیر ۹۹ با رشد بیش از ۲۷ هزار واحدی روبرو شد. تاریخ انتشار: 13:21 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۴۸۹

خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۱۷ تیر ۹۹ با رشد ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحدی به پله یک میلیون و ۷۴۵ هزار واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک میلیون و ۷۵۸ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۵۵ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال در بیش از ۸ میلیون و ۹۶۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص آزاد شناور ۳۲۰۵۷ واحد، شاخص بازار اول ۲۶۲۷۵ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۷۲۴۲ واحد، شاخص بازار دوم ۲۹۸۰۱ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۷۴۷ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۹۲ واحد رشد را تجربه کردند.

لازم به ذکر است که وبملت، فملی، وتجارت، فولاد، وبصادر، شبندر و خگستر از جمله نماد‌های پربیننده در بازار بورس و اوراق بهادار بوده اند.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۵۰ واحدی به پله ۱۸ هزار و ۶۲ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۴۱ هزار و ۹۱ سهم به ارزش ۱۲۲ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۸۵۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: شاخص ۸۲ هزار واحد رشد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شاخص بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846987 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار