Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت:در قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ مساله محرمانه ای وجود ندارد. از شکل‌گیری ایده تا امروز آن چه اتفاق افتاده پله پله اعلام شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، گفت:کار بزرگ برای مقابله با کرونا استفاده از ماسک و اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمان اتمام کرونا قابل پیش‌بینی نیست همچنان که دارو و درمانی برای آن وجود ندارد. 

او افزود: قسط دوم برداشت از صندوق توسعه ملی برای وزارت بهداشت با دستور رئیس جمهور در حال انجام است. مطالبات پرستاران امسال باید پرداخت شود.

ربیعی در خصوص نوسانات قیمت گوشی به دلیل ممانعت از واردات گوشی اظهار کرد: از سوی دولت تغییر رویه‌ای در محدودیت واردات گوشی صورت نگرفته است.۲۷ میلیارد دلار باید از سال ۹۷ از سوی تجار بازگردانده می‌شد. کارت بازرگانی متخلفان ابطال می شود.دولت با تکثر دیدگاه ها موافق است. برنامه دولت همکاری با همه قوا و نهادهاست‌.  روابط قوا باید به گونه ای باشد که برای جامعه امیدبخش باشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ مساله محرمانه ای وجود ندارد.  از شکل‌گیری ایده تا امروز آن چه اتفاق افتاده پله پله اعلام شده است. 

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین دارو دولت ماسک واردات وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید