Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:34:02 GMT

۸۸ متهم و مجرم سابقه دار در دلفان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۹۸۹

۸۸ متهم و مجرم سابقه دار در دلفان دستگیر شدند

سرهنگ فضل الله منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای افزایش امنیت عمومی و برخورد و جلوگیری از گسترش رفتارهای ضد فرهنگی، اخلاقی و مظاهر علنی فساد، طرح عملیات ارتقا امنیت اجتماعی به صورت ویژه با حضور عوامل انتظامی در این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۳۳  دستگاه خودرو و ۲۴ موتور سیکلت متخلف توقیف شد، اضافه کرد: این اقدامات با هدف ایجاد نظم و آرامش در جامعه با اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در اجرای طرح طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی توانسته اند تعدادی سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۴ واحد صنفی متخلف را پلمب کنند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: در اجرای این طرح موتور و خودرو های توقیقی به پارکینگ انتقال و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد. 

برچسب‌ها نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند