Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای دهه کرامت تاکنون بیش از 3 هزار دقیقه برنامه به‌طور زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف سیما حال و هوای حرم و آستان قدس رضوی را در قاب تلویزیون به تماشا گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای معارف سیما از ابتدای دهه‌ مبارک کرامت با هماهنگی حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س)، حضرت شاه‌چراغ (ع) و آستان مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ضمن برقراری ارتباط زنده و ایجاد امکان زیارت از طریق قاب تلویزیون نگاه مشتاقان و عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام را به تماشای حرم مطهر و مقدس ایشان دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های تهیه شده از ابتدای دهه کرامت تاکنون بیش از سه هزار دقیقه برنامه به‌طور زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف سیما حال و هوای حرم و آستان قدس رضوی را در قاب تلویزیون به تماشا گذاشته‌اند این برنامه‌ها مجموعاً با طرح موضوعاتی برگرفته از سیره امام رضا (ع) به ابعاد مختلف شخصیت و تأثیر برکات حضور ایشان پرداخته‌ است.

پخش ادعیه و مناجات‌های متنوع نظیر زیارت امین‌الله و ویژه‌برنامه ایوان بهشت که به‌صورت ویژه از شبکه قرآن و معارف سیما و سایر شبکه‌ها پخش می‌شود از دیگر اقداماتی است که شبکه‌های دو، سه، چهار، پنج، آموزش، جام جم و امید در ساعات مختلف شبانه‌روز با برقراری ارتباط مستقیم امکان زیارت را برای بیننده‌های خود فراهم کرده‌اند.

در طول این ایام در اوقات اذان ظهر و مغرب تصاویر حرم مطهر رضوی حال و هوای خاصی را مقارن با وقت اذان برای مخاطبان شبکه‌های سیما ایجاد کرد. طی  دهه کرامت نیز ویژه‌برنامه حرم حضرت معصومه (س) هم با تلاش و همت شورای معارف سیما پوشش داده شد.

همچنین آیین‌های تعویض پرچم گنبد مطهر، برنامه‌های ویژه روز دختر و سایر ویژه‌برنامه حرم حضرت معصومه (س) از شبکه‌های دو، چهار، پنج، جام جم، شبکه‌های استانی کرمان و شبکه قرآن و معارف پخش شد  که بالغ‌بر ۴۷۰ دقیقه برنامه زنده و مستقیم را شامل می‌شد.

در روز ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) تیم رسانه‌ای سیما ، مستقر در آستان قدس رضوی معنویت بیشتری را از فضای حرم مطهر برای بینندگان سیما به ارمغان آورد و  این زیارت مجازی هدیه‌ای از سیمای جمهوری اسلامی ایران برای خیل عظیم مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف بود.

برنامه‌های شورای معارف سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در دهه کرامت به تهیه‌کنندگی معین این شورا، رسول‌آذرسرا از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا (ع) تولید شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رضا آستان قدس رضوی تلویزیون کرامت قاب تلویزیون دقیقه برنامه حضرت معصومه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون