Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقاهم‌نامه‌ای را به ارزش ۹۰۰ ميليارد ريال امضا کردند تا براساس آن به افراد واجد شرايط براي کمك به احداث و تكميل مسكن روستايي تسهيلات پرداخت شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز مراسم امضای تفاهمنامه پرداخت تسهیلات براي احداث و تکميل مسکن روستايي با حضور عيسي امامي و سليمان توکلي اعضاي هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و سلطانيان مديرشعب استان تهران بانك مهر ايران و عليرضا تابش رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک مهر ايران در مراسم انعقاد تفاهم نامه اين بانک با بنياد مسکن انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين تفاهم‌نامه اقدام ارزشمندي است كه در زمينه احداث، بازسازي و تعمير خانه‌ هاي روستاييان از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي در حال انجام است.

این عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه درباره جزييات اين تفاهم‌نامه، توضيح داد: بر اساس اين تفاهمنامه به افراد واجد شرايط معرفي شده توسط بنياد در مناطق مشمول به منظور کمک به احداث و تکميل مسكن در سراسر كشور تسهيلات قرض الحسنه با كارمزد ۴ درصد پرداخت مي شود.

وی ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداختی معادل ۹۰۰ میليارد ريال است که توسط بانک مهر ايران به متقاضيان معرفي شده از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي پرداخت مي شود. در اين تفاهمنامه، سقف فردي تسهيلات به صورت عمومي ۱۵۰ ميليون ريال بوده و متقاضيان مشمول توسط بنياد مسکن شهرستان به شعب بانك معرفي مي شوند.

به گفته توکلی، در موارد خاص، بنا به درخواست بنیاد مسکن استان و تایید دفتر مرکزي بنياد مسکن انقلاب اسلامي، پرداخت تسهيلات تا سقف ۳۰۰ ميليون ريال است. وي تاكيد كرد: دوره بازپرداخت تسهيلات تا سقف ۱۵۰ ميليون ريال ۳۶ ماه و در موارد خاص تا ۶۰ ماه، متناسب با ميزان تسهيلات و با اعلام بنياد تعيين مي شود.
توکلی در ادامه، درباره جزییات دو تفاهم‌نامه این بانک و بنياد، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۱۵۰ ميليارد تومان تفاهم شده که ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد از سه سال قبل تا امروز مسكن روستايي احداث شده و همچنان نيز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: یکي از مهم‌ترين افتخارات بانک قرض الحسنه مهر ايران، فعاليت در زمينه مسئوليت هاي اجتماعي است كه اخيراً با تخصيص بخشي از بودجه تبليغاتي خود، ۵۰۰ هزار خانه روستايي در سطح سه استان سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي و ايلام را تحت پوشش بيمه حوادث درآورد.

همچنین در ادامه این جلسه نیز علیرضا تابش رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي، گفت: اين تفاهم‌نامه در راستاي بسط و گسترش سنت نيکوي قرض الحسنه و به منظور کمک به احداث و تكميل مسكن با استفاده از منابع حساب ۱۰۰ امام خميني ( ره) و بانك قرض الحسنه مهر ايران، پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همکاری بنیاد و بانک مهر ایران در خصوص پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به افراد واجد شرايط معرفي شده توسط بنياد در مناطق مشمول جهت کمک به احداث و تكميل مسكن در سراسر كشور است.

به گفته وی، منابع مالی این تفاهم‌نامه نیز به گونه اي است که ۳۰۰ ميليارد ريال از سوي بنياد و مجموع تسهيلات پرداختي ۹۰۰ ميليارد ريال خواهد بود که توسط بانک تامين و به محض واريز طي ۱۲ ماه به متقاضيان معرفي شده از سوي بنياد پرداخت مي‌شود.

تابش در پایان تاکید کرد: این تفاهم‌نامه علاوه بر ۶۰ میليارد تومان تسهيلاتي است که پيش از اين با بانک قرض الحسنه مهر ايران تا سال ۱۴۰۰ تفاهم شده بود و به قوت خود باقي است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قرض الحسنه بنیاد مسکن بانک مهر پول نیوز قرض الحسنه مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بانک قرض الحسنه مهر سوی بنیاد مهر ایران معرفی شده مهر ایران بانک مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی در چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی گفت: امید است انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های ترانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در مجتمع بزرگ بندر امام، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از ۲ برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

کد خبر 6088182

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم