Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور با اشاره به اینکه بیمارستان شهید قلی پور بوکان ۷۵۰ پرسنل دارد، اظهار داشت: بیشتر این افراد بهبود یافتند که بازگشت آنان به بخش درمان این شهرستان باعث افزایش روحیه خود و همکاران شده است.

وی با بیان اینکه نخستین شهید عرصه سلامت آذربایجان‌غربی به بوکان تعلق دارد، اضافه کرد: به جز یک نفر از اعضای بخش مرکز بهداشت  که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود و در حال حاضر بهبوی کامل یافته و از قرنطینه نیز خارج شده، مورد بدحال و وخیم در بین این افراد نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه این شهرستان جزو شهرستان‌های قرمز به لحاظ افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناست، افزود: در این شرایط همراهی مردم لازم و ضروری است تا ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

خسروپور در خصوص احتمال بازگشت محدودیت‌های جدید در بوکان ادامه داد: در اعمال محدودیت‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا برای شهرستان‌های با وضعیت قرمز هستیم.

وی در مورد موج دوم کرونا در بوکان بیان کرد: موج دوم این بیماری از ۱۵ خرداد شروع شده و تاکنون در حال افزایش بوده و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های درنظر گرفته شده، این ظرفیت در بیمارستان وجود دارد که تعداد تخت‌ها را به ۱۵۰ تخت افزایش دهیم و در همین راستا تعداد تخت‌های ویژه نیز قابل ارتقاست.

بوکان از شهرهای درگیر با کرونا و جزو شهرستان‌های قرمز آذربایجان‌غربی است.

کد خبر 528846 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی