Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه به منظور استفاده و جذب این تسهیلات اکنون افراد فاقد بیمه نیز می توانند برای تسهیلات ثبت نام کنند، بانک ها باید روند پرداخت تسهیلات را به گونه ای مدیریت کنند که انباشت پرونده ها و ازدحام مراجعان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون روند پرداخت تسهیلات کرونا بسیار کند است و برای جذب این تسهیلات حمایتی باید از همه ظرفیت های اطلاع رسانی نظیر نصب بنر، ارسال پیامک، اطلاع رسانی تلفنی و پیگیری از طریق دهیارها و شوراها استفاده شود.

نعمتی گفت: باید اطلاع رسانی جامعی برای آگاهی بخشی به صنوف آسیب دیده از کرونا صورت گیرد تا با ثبت نام در سامانه کارا و جذب تسهیلات، اقدامی اساسی در راستای رفع مشکلات آنان برداشته شود.

وی اظهار داشت: اکنون کار ثبت نام افراد فاقد بیمه نیز شروع شده و این ظرفیت مناسبی است تا بتوان از این تسهیلات ۱۲ درصدی در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده  بهره برد.

وی از دستگاه های اقتصادی استان خواست: یک نفر را به عنوان رابط بین دستگاه و بانک برای رصد روند جذب تسهیلات معرفی کنند تا علاوه بر تسریع در روند پرداخت، بتوان هرچه سریعتر نسبت به جذب این تسهیلات اقدام کرد.

در این نشست که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد مدیران دستگاه ها و بانک های استان به تشریح اقدامات خود در زمینه جذب تسهیلات کرونا پرداختند.

سهم استان ایلام از محل تسهیلات حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهای متاثر از کرونا ۲۱۶ میلیارد تومان است.

در مرحله اول بیش از هشت هزار کسب و کار دارای کد گارگاهی و بیمه در استان مشمول حمایت های دولت شده که لازم است این متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه کارا به دستگاه های مربوطه خود مراجعه کنند تا با هماهنگی‌های لازم به هفت بانک  و یک موسسه عامل در این طرح معرفی شوند.

دستگاه های مربوطه شامل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش فنی و حرفه ای و صنعت، معدن و تجارت است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا اشتغال زایی سامانه کارا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا اشتغال زایی سامانه کارا ایلام ویروس کرونا اشتغال زایی سامانه کارا دستگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان

با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایه‌های فروشگاهی(POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) و به منظور قدردانی از وفاداری پذیرندگان برتر، اجرای طرح "پذیرنده‌شو" بانک رفاه کارگران آغاز شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌ها و درگاه‌های این بانک که حساب متصل به پایانه‌های منصوب آنها از نوع حساب قرض‌الحسنه جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی باشد، مشمولان این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح در قالب سه بسته اعتباری "عمومی"، "ویژه پذیرندگان برتر" و "ویژه پذیرندگان جدید درگاه‌های پرداخت اینترنتی" طراحی شده است.

تسهیلات این طرح در قالب بسته اعتباری "عمومی" تا سقف 35 میلیارد ریال بر اساس میانگین ایجادی (2 الی 6 ماه) در حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه جاری/ سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت متصل به پایانه، با بازپرداخت 6 الی 36 ماه پرداخت می‌شود.

پذیرندگان برتر نیز با کسب امتیازهای لازم در شمار 250 پذیرنده برتر پایانه‌های فروشگاهی (POS) و 50 پذیرنده برتر درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) قرار گرفته و می‌توانند در قالب بسته اعتباری "ویژه پذیرندگان برتر" بر اساس ضرایب میانگین حساب ایجادی از تسهیلات تجاری تا سقف 35 میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

تسهیلات در قالب بسته اعتباری "ویژه پذیرندگان جدید درگاه‌های پرداخت اینترنتی" نیز برحسب مبلغ تراکنش پایانه یا پایانه‌ها تا سقف 200 میلیارد ریال به پذیرندگان جدید واجد شرایط پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است، بر اساس این طرح پرداخت تسهیلات خرد (غیرتجاری) به اشخاص حقیقی کارکنان اشخاص حقیقی / حقوقی و بستگان درجه یک اشخاص حقیقی (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) مشمول طرح تا سقف میانگین حساب استفاده نشده در بازه زمانی مورد نظر اخذ میانگین، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان