Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:24:25 GMT

٢۵٠٠ کتاب حج و زیارت رایگان در تلفن همراه عرضه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۰۱۰

٢۵٠٠ کتاب حج و زیارت رایگان در تلفن همراه عرضه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بیش از دو هزار و پانصد اثر مکتوب، شامل ۱۳۶۴ جلد کتاب و ۱۵۰۰ مقاله در کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی حج با فرمت واحد و امکان جست‌وجوی پیشرفته، امکان ذخیره‌سازی و تفکیک کتاب و مقاله در اختیار پژوهشگران و زائران قرار گرفته و قابلیت نصب بر «تلفن همراه» را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کتابخانه تخصصی حج» بعثه مقام معظم رهبری با زیر شاخه‌های احکام و مناسک حج، مسائل اجتماعی حج، حج و زیارت در ادب فارسی، اخلاق و اسرار حج و زیارت، اعتقادات و پاسخ به شبهات، منشورات بعثه، آموزش کارگزاران حج، اماکن و آثار اسلامی، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، خاطرات حج و عمره، فصلنامه میقات حج و گزارش‌ها و گفتگوها به ارائه مقالات علمی و تحقیقی پرداخته است.

مخاطبان گرامی می‌توانند پس از ورود به کتابخانه آنلاین حج به نشانی http://lib.hajj.ir بر روی هر یک از عناوین کتاب‌ها کلیک کرده و در بخش «فایل‌های قابل دانلود» متن کامل کتاب را حداقل در ۵ فرمت ویژه تلفن همراه، به صورت نرم افزاری مستقل نصب کرده و از آن بهره برداری کنند.

کد خبر 4968348

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت اعزام زائران حج تمتع ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش سوزی شهرداری تهران پیروز حناچی کمیته امداد امام خمینی بیمارستان سینا اطهر پلیس راهور محسن هاشمی طرح ترافیک اکبر طبری حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند