Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: از لحاظ شخصیت حقوقی باشگاه‌ها، فدراسیون دخالت مستقیم ندارد، اما به عنوان خطوط راهنما بار‌ها گفته شده باشگاه‌ها برای قرارداد خارجی صرف نظر از بعد فنی، باید به مسائل مالی هم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ادامه داد: پرداخت‌ها باید در زمان خودش انجام شود و فیفا نسبت به این مسأله به شدت حساس است. وقتی ما پیش‌بینی مالی نداریم چرا باید با مربی و بازیکن خارجی قرارداد ببندیم. پنجره نقل و انتقالات یک بعد قضیه است و احکام پی در پی که برای فوتبال ایران صادر می‌شود یک بحث دیگر محسوب می‌شود. اینجا جای خالی هیئت مدیره و مجامع باشگاه‌ها را می‌بینم که وقتی توان مالی نداریم چرا این اتفاقات می‌افتد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران و چهارم آسیا/ سقوط جایگاه جهانی استقلال

نورشرق ادامه داد: تحریم‌ها یک بحث است، اما صرف نظر از تحریم‌ها باید ببینیم در حوزه مالی باشگاه چقدر پیش‌بینی شده است. چه دلیلی دارد که مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم تا ۲ پله صعود کنیم یا رضایت هواداران را جلب کنیمو. این کار باشگاه را با یک مشکل بزرگ مواجه می‌کند.

او در پایان اظهار داشت: خواهش می‌کنم پس از اینکه باشگاه‌ها، بازیکن یا مربی را انتخاب کردند، اجازه بدهند کارشناسان حقوقی و نمایندگان حقوقی باشگاه قرارداد را امضا کنند و پیش‌نویس نهایی قرارداد را حتما به عنوان خط قرمز در نظر بگیرند و از آن تخطی نکنند. نباید به هر قیمتی قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت